וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "מאמין שבחרתי בדרך הטובה עבורי"

הסנטר הקרואטי התראיין לאתר הרשמי של אולימפיאקוס, הודיע כי הוא כשיר פיזית, והוסיף: "עם אולימפיאקוס אוכל להגיע להישגים"

ניקולה ווצ'יץ' חתם לשנתיים באולימפיאקוס, והערב (רביעי) הוא דיבר לראשונה אל אוהדי הקבוצה, כשהתראיין לאתר הרשמי של המועדון. "זהו צעד גדול עבורי", אמר הקרואטי, שכיכב בשש השנים האחרונות במדי מכבי תל אביב. "היו לי הרבה הצלחות בתל אביב, אבל הגיע הזמן לשינוי, ואני מאמין שבחרתי בדרך הטובה עבורי. אני תמיד רוצה להישאר בטופ, ואני מאמין שעם אולימפיאקוס אוכל להגיע להישגים".

וייצ'יץ' בן ה-30 הוסיף כי הוא מכיר היטב את המאמן ינאקיס, וכי הוא מאמין שהמועדון האדום בונה קבוצה חזקה לעונה הקרובה. "אני אוהב את מה שנעשה. לפני שעברתי, אף אחד לא אמר לי מילה רעה על המועדון, וזה דבר חשוב". לגבי מצבו הפיזי, אמר הסנטר: "אני בריא וכשיר לחלוטין".

פרטיזן זכתה באליפות שביעית ברציפות

רוב הליגות האירופיות כבר מזמן עסוקות בהכנה לעונה הבאה, אבל הליגה הסרבית הגיע רק הערב (רביעי) לסיומה, כשפרטיזן בלגרד חגגה אליפות שביעית ברציפות עם ניצחון 45:67 על המופראם ורסאץ' במשחק הרביעי בסדרת הגמר והשלימה ניצחון 1:3 בסדרה. מילט פלאסיו הוביל את המנצחים עם 15 נקודות, דושאן קצ'מן הוסיף 14, ופרטיזן הוסיפה לעצמה תואר שלישי במספר העונה, אחרי שזכתה בגביע הסרבי ובליגה האדריאטית.

* פיירו בוצ'י מונה היום למאמן ארמאני מילאנו. בוצ'י בן ה-50 אימן את נאפולי בשלוש העונות האחרונות, והוביל את הקבוצה לזכייה בגביע האיטלקי ב-2006 ולהשתתפות ביורוליג. בעבר הדריך בוצ'י את רימיני, בנטון ורומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully