וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: רוסיה ניצחה את שבדיה 0:2

ארשבין חזר בסטייל, רוסיה דילגה בקלילות אלגנטית מעל שבדיה, ניצחה 0:2, ורמזה למי שהכתיר את הולנד להמתין לפחות עד רבע הגמר ביניהן

יורו 2008 ממשיך לספק לנו משחקי כדורגל גדולים. לפעמים הם גורמים לנו להישאר חסרי מילים כמו במקרה של טורקיה, ולפעמים הם גורמים לנו לחזור ולדבר כמו בשכונה. במקרה של רוסיה, היא פשוט עשתה לשבדיה בית ספר בניצחון 0:2, וקשה להאמין שלוח התוצאות באינסבורק נעצר רק על הספרות האלה. אולי זה עניין של רחמים, ואולי פשוט חוסר מזל, אבל כמו שרוסיה שיחקה הערב, כבר אי אפשר לומר על הולנד שהיא צועדת בביטחה לגמר הטורניר.

ההתקפות שהביאו לשערים של פאבליוצ'נקו (24) וארשבין (50), כאילו תוכננו על ידי בכירי המהנדסים ברוסיה. ומן הסתם, כל זה גורם לתהות - מה גרם לרוסים להפוך לקבוצה כל כך אטרקטיבית? בארבע מילים: אנדריי ארשבין וחוס הידינק. הראשון לא עמד לראשותו של השני במשחקים הראשונים, ומסתבר שהשני פשוט חייב את הראשון כדי להגיע לשלמות - ומה שהרוסים עשו על הדשא באינסבורק היה קרוב לשלמות. הנעת כדור מבריקה, תרגילים יפהפיים של ההתקפה שעשתה צחוק מההגנה הצהובה ובקיצור, כל מה שצריך כדי לעלות לרבע הגמר בטורניר כמו יורו 2008 ואולי אפילו יותר מזה. שבדיה, שהגיעה לשלב הזה בקביעות, פשוט לא ראוייה ורמזים לזה ראינו כבר במשחקיה הקודמים.

שאלת השאלות היא אם הידינק וחבורתו יוכלו להציג משהו שדומה לשלמות הזאת מול הולנד החזקה ברבע הגמר, אותה הוא מכיר כל כך טוב. התשובה במוצ"ש אז נזכה לראות שחזור לגמר יורו 88. שחזור מכובד מאוד.

מהלך המשחק

דקה 10 - הזדמנות ראשונה לשבדיה כאשר זלטאן איברהימוביץ' התמקם ברחבה ונגח לשער, רק שהכדור היה חלש מדי.

דקה 16 - ארשבין קיבל כדור במרחק של 30 מטרים, התקדם כמה צעדים ושיחרר בעיטה החוצה.

דקה 21 - קרן לרוסיה מצד שמאל, הכדור הגיע לז'ירקוב שהתמקם בקצה רחבה בצד השני ובעט מהאוויר החוצה.

דקה 24 - שער! התקפה נהדרת של הרוסים שהתחילה מאגף ימין, כאשר ביליאלטדינוב מסר כדור רוחב קצר לאניוקוב, שהמשיך אותו לכיוונו של פאבליוצ'נקו. החלוץ הגיח מאחור וכבש מקרוב. 0:1 לרוסיה.

דקה 27 - הזדמנות נהדרת לשבדיה, כאשר הנריק לארסון התרומם להגבהה מצד שמאל ונגח ממרכז הרחבה למשקוף.

דקה 36 - התקפה יפה לרוסים. ביליאלטדינוב פרץ לרחבה ופירגן לפאבליוצ'נקו, שבעט מ-14 מטרים למשקוף.

דקה 45 - הזדמנות לשבדיה להשוות לפני ההפסקה. כדור נהדף מההגנה הרוסית היישר למיקאל נילסון, שפרץ לרחבה מאגף שמאל ובעט מזווית נוחה - אקינפייב הדף לקרן.

מחצית שניה

דקה 50 - שער! עוד מתפרצת מבריקה של הנבחרת הרוסית, כשבסיומה ז'ירקוב פרץ מימין ושלח מסירת רוחב לאנדריי ארשבין, שהמשיך את הכדור לרשת. 0:2 לרוסיה.

דקה 60 - יוהאן אלמנדר ניסה להפתיע את אקינפייב בבעיטה מ-25 מטרים מצד ימין, השוער הרוסי הדף.

דקה 62 - קאלסטרום הגביה כדור קרן מימין, מלברג נגח מ-7 מטרים מעל לשער.

דקה 66 - סטור ניסה לבלום את ארשבין ברחבה וכמעט וכבש שער עצמי, איזקסון הדף לקרן.

דקה 76 - כדור חופשי לשבדיה ממרחק של 22 מטרים. איברהימוביץ' בעל מעל לשער.

דקה 80 - עוד הזדמנות מצויינת לרוסיה. סדרת חילופי מסירות מבריקה השאירה את הכדור אצל זיריאנוב, שבעט מקו הרחבה לקורה הימנית של איזקסון.

הרכב רוסיה: איגור אקינפייב, אלכסנדר אניוקוב, סרגיי איגנשביץ, דניס קולודון, יורי זירקוב, קונסטנטין זיריאנוב, איגור סמשוב, סרגיי סמאק, דיניאר ביליאלטדינוב (איבן סאנקו, 66), אנדריי ארשבין, רומן פאבליוצ'נקו (ולדימיר ביסטרוב, 90).

הרכב שבדיה: אנדראס איזקסון, פרדריק סטור, אולוף מלברג, פטר הנסון, מיקאל נילסון (מרכוס אלבק, 79), יוהאן אלמנדר, דניאל אנדרסון (קים קאלסטרום, 56), אנדרס סוונסון, פרדריק ליונברג, הנריק לארסון, זלטאן איברהימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully