וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוזנצובה הודחה בסיבוב השני באיסטבורן

המדורגת רביעית בעולם הובסה 6:2, 6:2 על ידי הדנית המוכשרת קרולינה ווז'ניאקי. ברטולי התאוששה עם ניצחון חלק 3:6, 0:6 על באמר

הסיבוב השני בטורניר איסטבורן (סך פרסים של 600 אלף דולר), טורניר ההכנה האחרון בסבב הנשים לקראת פתיחת טורניר ווימבלדון שייפתח בשבוע הבא, יצא היום (רביעי) לדרך. את התוצאה המרשימה של היום רשמה הכוכבת הדנית הצעירה קרולינה ווז'ניאק, שהביסה את המדורגת ראשונה בטורניר ורביעית בעולם, סבטלנה קוזנצובה, בתוצאה 2:6, 2:6.

ווז'ניאקי בת ה-18, אלופת טורניר הנערות של ווימבדלון לפני שנתיים הנמצאת בעיצומה של שנת הפריצה שלה לצמרת העולמית ומדורגת כיום במקום ה-32 בעולם, ניצחה בקלות את הרוסיה האימתנית בתוך שעה וחמש דקות בלבד. יריבתה הבאה תהיה האוסטרלית סמנתה סטרוטור, שעלתה לסיבוב השלישי בעקבות פרישתה של אמלי מורסמו, פיינליסטית הטורניר אשתקד.

דווקא המדורגת שניה בטורניר, מריון ברטולי (11 בעולם), הנמצאת בכושר איום ונורא, רשמה ניצחון יפה עם 3:6, 0:6 על סיביל באמר האוסטרית (27 בעולם) ויצאה לדרך חדשה אחרי עונת חימר מאכזבת. כזכור, העפילה ברטולי בשנה שעברה עד לגמר בווימבלדון, כשבדרך היא מדהימה את ז'סטין הנין בחצי הגמר.

המדורגת שלישית, ורה זבונרבה (13 בעולם), הודחה אף היא מוקדם בהרבה מהצפוי כשהפסידה 6:3, 6:3 לבת ארצה הרוסיה קתרינה מקארובה (62 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully