וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב ג'ינו חתם בעירוני נהריה

18.6.2008 / 12:07

מאמן לובן הבלגית חתם בקבוצה לאחר סאגה שהתחילה עם קטש והמשיכה עם בוסאני. "בעזרתי נצעד קדימה". התקציב יהיה 2.5 מיליון דולר

יום לאחר פיצוץ המשא ומתן בין רוני בוסאני לעירוני נהריה, ישבו ניסים אלפסי ואבי סבג, שמנהלים כיום בפועל את הקבוצה, עם סוכנו של יעקב ג'ינו הבוקר (רביעי) ובסיום הפגישה חתם המאמן לעונה אחת בקבוצה. עוזרו של ג'ינו צפוי להיות רועי שילינג, שהיה עוזר המאמן בקבוצה גם בתקופת אבי אשכנזי. כזכור, הסאגה בנהריה התחילה כבר לפני שבועיים כשהמאמן עודד קטש סיכם בקבוצה אך בסופו של דבר נשאר בהפועל גליל עליון.

ג'ינו בן ה-44 שיחק במכבי חיפה ומכבי רעננה והיה עוזר המאמן של פיני גרשון במכבי רמת גן בעונת 91/92. לאחר מכן קיבל את משרת האימון הראשונה שלו במכבי הוד השרון מהליגה הלאומית ואימן בקבוצה בשנת 1997. ג'ינו חזר להיות עוזר מאמן בליגת העל בעונת 2001/02 במדי מכבי רעננה ובאותה עונה היה עוזר מאמן של אריק שיבק בנבחרת העתודה. בעונת 2003/04 אימן את בני השרון ואיתה זכה במקום הרביעי בטבלה. עונה לאחר מכן מונה כעוזר המאמן של פיני גרשון במכבי תל אביב ולאחר מכן יצא לאירופה.

בתחילת הקריירה האירופית שלו אימן ג'ינו בצסק"א סופיה, אך לאחר חצי עונה בקבוצה פוטר. בעונה וחצי האחרונות אימן את לובן הבלגית. ג'ינו סיים בעונה שעברה במקום האחרון והעונה במקום הלפני האחרון. אבל בעקבות הקפאת הירידות בליגה הבלגית, הוא נשאר בליגה הראשונה.

בנהריה צפוי ג'ינו לעבוד עם תקציב שמוערך ב-2.5 מיליון דולר, למרות עזיבת חברת "ישכר" את הקבוצה. בימים הקרובים צפויה עיריית נהריה לחתום על חוזה אימוץ חדש עם חברה אחרת. בקבוצה עדיין לא חתם אף שחקן אך ג'ינו יעשה מאמץ גדול להשאיר את עידו קוזי'קרו, ברג פלג, אבי סוכר ומתן נאור שמבוקשים במספר קבוצות בליגת העל.

יעקב ג'ינו אמר לוואלה! ספורט לאחר החתימה: "אני מאוד שמח על התפקיד החדש. נהריה זה שם דבר בכדורסל הישראלי. בעזרתי, אני מקווה שנוכל לצעוד עוד צעד קדימה".

מנהל הקבוצה אבי סבג מסר בתגובה לסאגת מינוי המאמן: "היו שבועיים לגיטימיים מאוד, כמו בכל קבוצה. עם עודד קטש לא הצלחנו להגיע לסיכום, כפי שפורסם, וכמו כן גם עם רוני בוסאני המשא ומתן לא צלח, ולכן החלטנו ללכת על ג'ינו, שביחד עם עוזר המאמן רועי שילינג יהוו צוות מנצח".

לגבי הספונסר, מסר סבג: "ראש העירייה עושה לילות כימים על מנת למצוא ספונסר לקבוצה. אני מניח שתוך שבוע שבועיים תתקיים מסיבת עיתונאים עם המאמן החדש שבה יוכרז גם הספונסר של הקבוצה, בנוסף לישכר, שממשיכה עמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully