וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "אני נהיה חולה כשאני רואה את המשחקים ביורו"

דיוויד בקהאם, שחזר באחרונה להרכב נבחרת אנגליה, לא מסוגל לצפות במשחקים השונים באליפות אירופה. "אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו ראויים"

כוכב לוס אנג'לס גלאקסי, דיוויד בקהאם, הצהיר היום (רביעי) כי צפייה במשחקי היורו הנוכחיים מעוררת בו בחילה. השחקן שחזר באחרונה להרכב נבחרת אנגליה, עדיין כואב ככל הנראה את ההדחה הסנסציונית של נבחרת אנגליה במוקדמות טורניר אליפות אירופה. כזכור, הפסידו האנגלים לנבחרת קרואטיה בוומבלי והחמיצו את הטורניר הנוכחי. "זה קשה לגרום לי לצפות במשחקים האלה", אמר בקהאם. "אני מרגיש חולה כשאני צופה במשחקים. יש לי בחילה מזה".

"אנחנו היינו צריכים להיות שם", הוסיף בקהאם לקינה על נבחרת אנגליה. "אבל אנחנו חייבים להמשיך הלאה. המטרה חייבת להיות הצלחה במוקדמות המונדיאל. תמיד אנחנו מוצאים את עצמנו מול העיתונאים ומדברים על כך שהפעם יש לנו סיכוי. אבל באמת שיש לנו נבחרת מצוינת, עם שחקנים מעולים ואנחנו חייבים להאמין בעצמנו".

בקהאם יודע כי גם מוקדמות המונדיאל לא יהיו טיול עבור הנבחרת האנגלית. "יש לפנינו משחקים גדולים", אמר כוכב הגלאקסי. "אנחנו חייבים להוכיח מחדש שאנחנו שייכים לרמות האלה. הכישלון שלנו במוקדמות היורו היה הרסני עבורנו. אני מקווה שבמוקדמות המונדיאל נתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully