וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תנסה להחתים את רוט או יזרעאלי

18.6.2008 / 10:18

אחד משני רכזי הפועל חולון עשויים להגיע למכבי חיפה. בקבוצה מעוניינים בנוסף ביוגב אוחיון וביובל נעימי. גם אורי יצחקי מועמד להצטרף

מכבי חיפה העולה החדשה ממשיכה בהכנות לקראת העונה בליגת העל. לאחר שהמאמן אבי אשכנזי חזר משהות בחו"ל, עושה הקבוצה מאמצים על מנת למצוא רכז ישראלי. שלושת השמות המועמדים לקבוצה הם מורן רוט, גוני יזרעאלי ויוגב אוחיון, כאשר ככל הנראה רק אחד מהשלושה יגיע בסופו של דבר לרוממה. בחיפה מחכים להתפתחויות בנושא של יובל נעימי בהפועל ירושלים, ואם בירושלים יוחלט להשאילו גם בעונה הבאה, צפויה חיפה לפנות לנעימי על מנת שיחזק את הקבוצה. שחקן נוסף שעשוי לחזק את הקבוצה הוא אורי יצחקי מעירוני רמת גן, שמבוקש גם בבני השרון ובעירוני אשקלון.

יזרעאלי ורוט הובילו את הפועל חולון בעונה האחרונה לזכיה באליפות. יזרעאלי שהגיע אחרי עונה טובה בגלבוע/עפולה, נעדר בחלק הראשון של העונה עקב פציעה, ורשם אמנם מספרים צנועים של 4.8 נקודות ו-2.6 אסיסטים, אבל במשחקי הפיינל פור היה מהטובים בחולון ורשם 6.5 נקודות ו-5.5 אסיסטים. יזרעאלי צפוי בימים הקרובים לצאת לחופשה בת כשלושה שבועות ובחיפה כמו גם בקבוצתו הקודמת חולון, ינסו לסכם את תנאיו לפני עזיבתו. רוט מנגד, היה מהשחקנים היציבים בחולון העונה עם 8.1 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק, אחרי שעונה קודם לכן עבר בין גליל עליון לעירוני רמת גן. ברוט מעוניינות בין היתר חולון וגם קבוצות מרוסיה ומבלגיה.

בעניינו של יוגב אוחיון נראה כי המצב סבוך בהרבה. אוחיון מחזיק בחוזה לעונה נוספת בגליל עליון/גלבוע, אך הוא מעוניין להשתדרג ולעבור לקבוצה גדולה יותר וצפוי בימים הקרובים להפגש עם הבעלים חיים אוחיון ולבקש ממנו לשחררו מהחוזה. באוחיון מעונינות הפועל ירושלים ומכבי תל אביב שרואות בו כאחד משחקני העתיד של המועדון. בירושלים צפוי אוחיון להיות המחליף של דרור חג'ג', אך בסיטואציה מסוימת הוא עשוי להיות הרכז הישראלי היחיד במידה ויובל נעימי יושאל מהקבוצה גם בעונה הבאה.

המגעים של חיפה עם עידו קוז'יקארו ושרון ששון לא התקדמו בשלב זה, אך בקבוצה עדיין מאמינים כי ישנה אפשרות שהשניים אכן יגיעו לרוממה. כמו כן מי שצפוי להמשיך בקבוצה הם אורי קוקיה, קובי אייזיק, עדי פרג וג'ייסון סטרייט. מי שיאיישו את עמדות עוזרי המאמן בקבוצה הם אלעד חסין, עוזר המאמן של פיני גרשון באולימפיאקוס בתחילת העונה, ומיקי גורקה שהיה עוזר המאמן בעירוני נהריה.

עו"ד טל אבריאל, דובר הקבוצה, היועץ המשפטי ואחראי הכספים מסר בתגובה: "בימים האחרונים אני קורא שכל שחקני הליגה כמעט מועמדים למכבי חיפה. כמובן שחלק מהשמות אכן מועמדים ועם חלק קטן יותר כבר יש מגעים, אבל יש גם לא מעט שמות שמשורבבים ע"י גורמים מטעם ואין כל סיכוי שנתחיל להתייחס לכל שם ספציפית נאשר או נכחיש. רק כשנגיע להבנות עם שחקן זה או אחר נפרסם הודעה רשמית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully