וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרי ומרטינוביץ' חתמו בבני יהודה

19.6.2008 / 20:53

הקשר מהרצליה הסכים להצעתו של גיא לוזון וחתם על חוזה לשנה בשכונה, הבלם החליט להישאר עונה נוספת. זאב חיימוביץ' מתנדנד

הקשר כפיר אדרי חתם היום (חמישי) בבני יהודה. קשר מכבי הרצליה בעונה החולפת, שלא הצליח להשאיר את קבוצתו והציל אותה במאבקי ההישרדות, ישחק בעונה הקרובה אצל גיא לוזון.

גם הבלם מילאן מרטינוביץ', שהגיע לשכונה באמצע העונה שעברה בחלון ההעברות בינואר, חתם אצל הזהובים היום לשנה, זאת אחרי שאמש סיכם את תנאיו. מרטינוביץ' השעה את החלטתו שכן העדיף לבדוק מספר הצעות מאירופה, אך לבסוף קיבל את ההחלטה להמשיך לשחק אצל הזהובים.

בבני יהודה ממשיכים לבנות את הסגל לעונה הקרובה, כאשר גם הקשר הקרואטי, הרוויה קובאצ'ביץ', חתם בקבוצה לעונה נוספת. סדריק ברדון, הקשר הצרפתי שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, מבוקש בלבסקי סופיה, אך הובהר לו במועדון כי מצפים ממנו לכבד את החוזה שלו.

ראשי המועדון כבר פנו לבלם זאב חיימוביץ' והציעו לו להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. הבלם הצעיר מוערך מאוד גם על ידי המאמן גיא לוזון ובשכונה ישמחו מאוד לראותו עונה נוספת במדים הזהובים. בשלב זה בודק חיימוביץ' מספר הצעות בליגת העל כאשר אחת הבעיות העומדות בפניו היא החלוקה בבעלות על כרטיסו ששייך בחציו לרונן אלעד ומחציתו הנוספת לג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס. אשדוד. בשלב זה מערים בן זקן קשיים על השאלתו של הבלם מכיוון שהוא מעוניין לראותו משחק באשדוד בעונה הקרובה.

בסביבתו של חיימוביץ' אומרים כי הבלם לא מעוניין לשחק באשדוד למרות שקיבל בימים האחרונים פנייה אישית גם ממאמן הקבוצה יוסי מזרחי שמעוניין בבלם לעונה הקרובה. חיימוביץ' לא ממהר לקבל החלטות בשלב זה כאשר גם עסקת העברתו למכבי נתניה עשויה שלא לצאת לפועל בגלל הקשיים שמערימים בעלי כרטיסו של הבלם. בנתניה הציעו לרכוש את מחצית כרטיסו של הבלם מהפועל פ"ת בסכום של 150 אלף דולר, אך בפ"ת מתעקשים על 200 אלף. ג'קי בן זקן אף השיב לראשי נתניה ונקב בסכום השאלה אסטרונומי של 700 אלף דולר עבור הבלם לעונה הקרובה. לחיימוביץ' שהושאל העונה לבני יהודה יש חוזה לעונה נוספת בהפועל פתח תקווה ולאחריה הוא יהיה שחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully