וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון - ספרד: האלופה היוצאת מול האלופה הנכנסת?

החבורה של אוטו רהאגל תרצה לסיים בטעם טוב מול נבחרת ספרדית מרשימה, שמקומה ברבע הגמר מובטח (רביעי, 21:45, ספורט 1)

אל כל אליפות גדולה, באורח פלא ובאופן מתודי ואבסולוטי, מגיעה נבחרת ספרד עם תקוות גדולות, רק כדי לראות אותן מתרסקות, בדרך כלל בשלב רבע הגמר. הפעם, עושה רושם שזו עשויה להיות האליפות של הספרדים. לאחר שניצחו בשני משחקיהם הראשונים, מגיעים שחקניו של לואיס אראגונס במצב אידיאלי לקראת המשחק האחרון בבית (רביעי, 21:45, ספורט 1), נגד נבחרת יוונית שבורה ופגועה.

בניגוד לספרדים, שמתאכזבים כל אליפות מחדש, ביוון הגיעו לטורניר הנוכחי עם תקוות גדולות להגן על התואר, ולאחר המשחק הם יחזרו הביתה, כדי לנסות ולהוכיח שאין שום דבר בעולם שאוזו לא יכול להעביר. לאחר שהפסידו בשני משחקיהם ואיבדו כל סיכוי תיאורטי להפעיל לרבע הגמר, לנבחרת יוון לא נותר אלא לשחק על מעט הכבוד שנשאר לה, ותקווה לסיים טורניר מאכזב בטעם טוב.

נעים להכיר, ההרכב השני

הספרדים מגיעים במצב אידיאלי מבחינתם. מקומם ברבע הגמר מובטח, ועבור לואיס אראגונס, מדובר בהזדמנות נפלאה לתת לחלק משחקניו המובילים מעט מנוחה יקרת ערך לקראת השלב הבא, ובו בזמן להכניס חלק מהמחליפים לעניינים. ברבע הגמר תפגוש ספרד את רומניה, איטליה או צרפת, ועושה רושם שמי שזו לא תהיה, יהיה זה המבחן הגדול הראשון של הספרדים בטורניר.

בינתיים, המאמן הספרדי המוערך הוזכר בימים האחרונים לפנרבחצ'ה הטורקית, ועשה כל שביכולתו כדי להכחיש את השמועות ולהתרכז במשחק. "זה ידוע שאני עוזב את הנבחרת אחרי האליפות", אמר אראגונס, "אבל יש לי סוכן וכרגע אני לא יכול להגיד יותר מזה".

אראגונס צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב הראשון, ויאפשר מנוחה לרוב כוכביו, ביניהם טורס ווייה. בהיעדרם של מירב השחקנים המובילים, תהיה זו ההזדמנות של מחליפי הנבחרת להראות ממה הם עושיים, ואולי להוכיח לאראגונס כי מקומם בהרכב הראשון גם במשחקים חשובים, אולי אפילו ברבע הגמר המתקרב.

רהאגל מאשים את השופטים

נבחרת יוון הגיעה לטורניר עם יומרות גדולות. לאחר שהדהימו יבשת שלמה לפני ארבע שנים בדרך לזכייה בתואר, קיוו היוונים, עם אותו המאמן, אותה שיטת משחק וסגל שחקנים דומה, לשחזר את ההישג ההיסטורי. אלא שמי שחי בבונקר, סופו שייגמר לו האוויר. המשחק ההגנתי השבלוני של נבחרת יוון, שעבד באופן כל כך יעיל באליפות הקודמת, התרסק בטורניר הנוכחי, ולאחר שהפסידו גם לרוסיה וגם לשבדיה, איבדו היוונים כל סיכוי להגיע לרבע הגמר.

הדרך חזרה ליוון תהיה ללא תואר, ועם הרבה מחשבות על שיטת משחק שאולי צריכה להשתנות. האליפות המאכזבת כל כך תהיה קשה יותר לעיכול עבור הרבה מחברי הנבחרת המבוגרים, להם זו עשויה להיות אליפות אירופה האחרונה, ומי יודע, אולי אפילו גם של אוטו רהאגל, שלמרות שסגר על חוזה חדש עד 2010 טרם הטורניר, בהתאחדות עשויים ללכת לקו אחר.

בינתיים, ניצל המאמן הוותיק את הזמן עד המשחק כדי לצאת בהתקפה רבתית על שופטי הטורניר. "השופטים צריכים יותר להגן על השחקנים, ולהפסיק להתעסק במאמנים. כשאתה אומר לשופט משהו, הוא בדרך כלל יעיף אותך ליציע", אמר רהאגל, והוסיף: "אולי הם צריכים לשים את השופטים בתא זכוכית גבוה ביציע". עם איך שהנבחרת שלו שיחקה באליפות, אולי זה לא רעיון רע כל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully