וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: האם לאו יאמן מול פורטוגל?

המאמן, שהורחק במפגש מול אוסטריה, מחכה להודעה של אופ"א בעניינו. הנבחרת לא תתאמן על משטח הדשא החדש בבאזל

הנבחרת של יואכים לאו העדיפה לקיים את כל אימוני ההכנה שלה לקראת רבע הגמר בבסיס האימונים המקורי שלהם, שם התמקמו מהיום הראשון של הטורניר, ולא באיצטדיון בבאזל שיארח את משחק רבע הגמר הראשון שם הוחלף הדשא לאחר הגשם הכבד שירד עליו במהלך שלב הבתים.

ביום רביעי יקיימו הגרמנים את האימון המסכם שלהם לקראת המשחק המרתק מול נבחרת פורטוגל ברבע הגמר באזור הנבחרת בטנרו, וכשיעלו הגרמנים אל הדשא בווינה הם ירגישו לראשונה את הדשא החדש. לעומת הנבחרת הגרמנית, הנבחרת של סקולארי תקיים את אימון ההכנה שלה על משטח הדשא החדש בווינה.

כזכור, אופ"א החליטה להחליף את משטח הדשא לאחר שירד גשם חזק במהלך משחקי בית א' בין שוויץ לטורקיה ובין שוויץ לפורטוגל. הגשם הכבד גרם לנזקים בלתי הפיכים למשטח הדשא ולכן החליטו קברניטי הטורניר לבצע את החלפת המשטח. על פי דובר אופ"א, זוהי הפעם הראשונה בה מוחלף כל משטח הדשא באיצטדיון מסויים במהלך אליפות אירופה או טורניר הגביע העולמי.

מאמן גרמניה עלול להחמיץ את פורטוגל ("הארץ")

רק היום יידע יואכים לאו, מאמן נבחרת גרמניה, אם הוא רשאי לנהל את משחקה של הנבחרת ברבע הגמר נגד פורטוגל, לאחר שהורחק שלשום יחד עם מאמן אוסטריה, ג'וזף היקסברגר, במשחק בין שתי הנבחרות. אופ"א צפויה להחליט היום על העונש שיוטל עליהם, שעשוי לכלול גם השעייה ממשחק אחד. אם לאו יושעה הוא לא יורשה לתדרך את שחקניו לפני המשחק, להיכנס לחדר ההלבשה במחצית או להיות בקשר רדיו עם עוזריו.

לאו אמר אתמול כי לוקאס פודולסקי בספק גדול למשחק מול פורטוגל, אולם להרכב צפוי לחזור בסטיאן שוויינשטייגר, שמסיים עונש הרחקה.

* אישה בת 20, שאובחנה כחולת לב, מתה שלשום במהלך צפייה במשחק בין אוסטריה לגרמניה בפארק האוהדים בווינה, כתוצאה מאירוע לב. השלטונות דיווחו כי האוסטרית התמוטטה ומתה כרבע שעה לאחר פתיחת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully