וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: איטליה ניצחה 0:2 את צרפת ועלתה לרבע הגמר

איטליה הצליחה למנוע בושה ועלתה לרבע הגמר אחרי 0:2 על צרפת, אבל ללא שום בשורה על קאמבק. פירלו ודה רוסי סידרו לאזורי מפגש מול ספרד

אלופת העולם, איטליה, הוכיחה הערב (שלישי) שאפשר לשחק בהילוך ראשון בשלב הבתים של היורו ובכל זאת להגיע בסופו של דבר לרבע הגמר. שני המשחקים הראשונים שלה היו מבוכה אחת גדולה, אך זה לא הפריע לחניכים של רוברטו דונאדוני לעלות בזכות ניצחון משכנע 0:2 על צרפת.

בשחזור של גמר גביע העולם נפגשו שתי הנבחרות המאכזבות של הבית כשהאזורי היו חדים יותר וניצלו פציעה מוקדמת של פרנק ריברי בתחילת המשחק כדי להשתלט על העניינים. בדקה ה-25 לוקה טוני היה בדרך אל השער, אך נעצר על ידי אריק אבידל, שדחף אותו והשופט קבע פנדל וכרטיס אדום. אנדראה פירלו לא התבלבל והבקיע מהנקודה הלבנה.

למרות שצרפת לא נכנעה והגיעה למצבים, איטליה הצליחה לשמור על היתרון ואף להגדיל אותו בדקה ה-62 מכדור חופשי של דניאלה דה רוסי, שפגע בתיירי הנרי ונכנס פנימה. הצרפתים, שמסיימים את הטורניר עם נקודה אחת בלבד, יצטרכו לעשות לא מעט שינויים כדי להביא בשורה לנבחרת, שרק לפני פחות משנתיים הייתה קרובה לזכות בתואר הנבחרת הטובה ביותר בעולם.

לא מעט ביקורת תופנה כעת, מן הסתם, אל ריימונד דומנק, שבנה נבחרת חסרת יצירתיות וגוון, כזו שממעטת להבקיע שערים (שער אחד בסך הכל), ולמרות שלל הכוכבים זה כנראה לא מספיק. איטליה, שעלתה בנס לשלב הבא בזכות ההפסד של רומניה להולנד במשחק המקביל, מבינה אף היא שהיכולת מהערב לא ממש תספיק כדי ללכת עד הסוף, בטח כשבתמונה יש את פורטוגל, הולנד, קרואטיה ונבחרות יצירתיות נוספות. בשלב הבא האיטלקים יפגשו את ספרד, שתסיים בכל מקרה במקום הראשון בבית ד'.

מחצית ראשונה

דקה 4 - בהתקפה הראשונה שלה, איטליה הייתה חייבת לכבוש, כשלוקה טוני ניצל טעות קשה בהגנה וכשהשאיר אותה מאחור הוא בעט ברשלנות החוצה מול גרגורי קופה.

דקה 8 - פרנק ריברי מסיים את המשחק אחרי שהצרפתי טופל במגרש בעקבות היתקלות עם ג'יאנלוקה זמברוטה. בהמשך החליף אותו סאמיר נאסרי.

דקה 11 - פאנוצ'י הגיע למצב טוב כשנגח לשערו של קופה, אך שוער נבחרת צרפת הצליח בקושי רב למנוע עם עצירה מדהימה.

דקה 24 - מכה קשה לנבחרת צרפת אחרי שלוקה טוני הגיע לשער של צרפת ואריק אבידל הרחיק אותו מאחור והורחק בתגובה לכך. השופט הצביע ללא היסוס על הנקודה הלבנה.

דקה 25 - גול! אנדראה פירלו ניגש לבעיטה בביטחון ובעט לפינה השמאלית הגבוהה של קופה. 0:1 לאיטליה.

דקה 28 - איטליה הייתה קרובה להבקיע את השני כשקסאנו העביר מימין כדור מצוין לטוני, שבעקב שחרר בעיטה, שחמקה במעט על יד השער של קופה.

דקה 38 - כדור חופשי של צרפת נשלח על ידי כרים בנזמה, אך נהדף על ידי החומה. בכדור החוזר בנזמה בעט גבוה והחוצה.

דקה 44 - גרוסו ירה כדור חופשי מ-25 מטר מצד ימין, אך ההשתטחות של קופה הדפה אותו לקורה, ובכך הוא הציל את נבחרתו מהשני.

מחצית שנייה

דקה 50 - מהלך מצוין של ג'רמי טוללאן בצד ימין הביא למסירה למרכז לקארים בנזמה, ששלח פצצה שהלכה החוצה.

דקה 62 - גול! כדור חופשי מ-30 מטר של דניאלה דה רוסי פגע בחומה של קופה בתיירי הנרי, שינה כיוון ונכנס פנימה. איטליה צועדת ביתרון 0:2.

דקה 74 - מצב מסוכן של צרפת הסתיים בכמעט שער כשקארים בנזמה שיחרר כדור שגרם לג'יאנלואיג'י בופון להתעופף מצוין ולהדוף לקרן.

דקה 87 - גם קסאנו מנסה את מזלו מול קופה, אך שוער נבחרת צרפת הציל.

דקה 90 - טוני שוב מגיע להזדמנות מצוינת, אך קופה שוב הציל והדף את הכדור.

הרכב נבחרת איטליה: ג'יאנלואיג'י בופון; ג'יאנלוקה זמברוטה, כריסטיאן פאנוצ'י, ג'יורג'יו קייליני, פאביו גרוסו, ג'נארו גאטוסו (אלברטו אקילאני 82), דניאלה דה רוסי, אנדראה פירלו (מאסימו אמברוסיני 55), סימונה פרוטה, לוקה טוני, אנטוניו קסאנו.

הרכב נבחרת צרפת: גרגורי קופה, פרנסואה קלרק, וויליאם גאלאס, אריק אבידל (הורחק), פטריס אברה, ג'רמי טוללאן, קלוד מאקללה, סידני גובו (ניקולאס אנלקה 66), פרנק ריברי (סאמיר נאסרי 9) (ז'אן-אלן בומסונג 26), קארים בנזמה, תיירי הנרי.

שופט: לובוש מיקל (סלובקיה) באיצטדיון לציגרונד שטדיון, ציריך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully