וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מתעניינת בסניד ובגילכריסט

17.6.2008 / 17:15

אחרי מינויו של גיא גודס, בירושלים החלו לעבוד: עומאר סניד וג'ון גילכריסט, ששיחקו תחת המאמן החדש בראשון, מועמדים להצטרף

יום אחרי שהפועל ירושלים החתימה את גיא גודס, החלו היום (שלישי) המאמן ואנשי הקבוצה בהכנות ראשונות לקראת העונה הבאה. שני שחקנים שבהם מתעניינת הקבוצה הם עומאר סניד וג'ון גילכריסט, ששיחקו תחת גודס בתקופתו כמאמן מכבי ראשון לציון. גילכריסט עשוי להיות מחליפו של דרור חג'ג' בירושלים, ואילו סניד, שאחריו רודפות גם מכבי ראשון לציון ועירוני אשקלון, אמור להיות רק הראשון מבין שני גבוהים זרים שצפויים להגיע לקבוצה. עלותו של סניד מוערכת בכ-250 אלף דולר לעונה, ואם יגיע לקבוצה, יחליף את ג'יימי ארנולד שעשוי להיות משוחרר מהמועדון בעקבות שכרו הגבוה.

סניד בן ה-32, הגיע לישראל בעונת 2004/5, לעירוני אשקלון והוביל את הקבוצה של אריאל בית הלחמי למקום הרביעי בטבלה. עונה לאחר מכן נדד לראשון לציון של גודס, והוביל את הקבוצה למקום השלישי בטבלה ומרחק נקודה אחת בלבד מעלייה היסטורית לגמר הפיינל פור. את עונת 2006/7 העביר סניד ברוסטוב הרוסית, ואת מחצית העונה שעברה העביר בסאבא באטרי האיראנית. סניד הגיע לראשון בחזרה בתחילת הסיבוב השלישי והיה מהגורמים הבולטים במסע ההשרדות של הקבוצה. ב-8 משחקים בקבוצה תרם סניד 16.4 נקודות ו-7.4 ריבאונד למשחק. סניד שמר גם אחרי התקופה שלו בישראל על יחסים טובים עם גיא גודס.

גילכריסט בן ה-25, הגיע לישראל בעונת 2005/6, כמחליף של קלי מקלור בראשון. הוא נתן עונת פריצה מדהימה והיה מהשחקנים הבולטים בקבוצה. עונה לאחר מכן פתח גילכריסט בברונס הלטבית, אך אחרי סיבוב הגיע בחזרה לעירוני נהריה. את העונה הנוכחית פתח ללא קבוצה אך חזר לנהריה אחרי פחות מסיבוב והיה מהשחקנים הטובים בקבוצה תחת רוני בוסאני. גילכריסט תרם העונה לנהריה 11.3 נקודות ו-3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully