וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראגונס בדרך לפנרבחצ'ה

על פי הפירסומים ב-"מארקה", מאמן נבחרת ספרד צפוי להתמנות בקבוצה הטורקית במקומו של זיקו. ברצלונה הציגה את גווארדיולה

לואיס אראגונס, מאמן נבחרת ספרד בכדורגל, קרוב מאוד לסיכום בקבוצת הכדורגל הטורקית, פנרבחצ'ה. על פי הפרסומים בעיתון ה-"מארקה" הספרדי, הפרטים הסופיים כבר נסגרו בין הצדדים והמאמן חתם על חוזה לשנתיים. ההודעה הרשמית מתעכבת ככל הנראה בשל אליפות אירופה המתרחשת בימים אלו והרצון למנוע פגיעה בהכנות הנבחרת הספרדית, שתשחק ברבע הגמר מול הקבוצה שתסיים במקום השני בבית ג': צרפת, איטליה או רומניה.

כזכור, השנה הגיעה הקבוצה הטורקית לשלב רבע הגמר בליגת האלופות ואז הודחה על ידי צ'לסי, מועדון הפאר האנגלי, אותו אימן הישראלי, אברהם גרנט. אם יתמנה אראגונס למאמן הקהוצה הטורקית הוא יחליף את זיקו, שעזב את משרתו בשבוע שעבר. פנרבחצ'ה סיימו את העונה הסדירה כשהם מרוחקים 6 נקודות מהאלופה, גלאטסראיי.

אראגונס יליד מדריד, מעולם לא עבד מחוץ לספרד במהלך שלושים וארבע שנות קריירת האימון שלו ואם אכן יתמנה כמאמן בליגה הטורקית, תהיה זו ככל הנראה התחנה האחרונה בקריירה הארוכה של המאמן בן ה-70.

גווארדיולה הוצג כמאמן ברצלונה

קבוצת הפאר, ברצלונה, הציגה היום (שלישי) באופן רישמי את מאמנה לעונה הבאה, פפ גווארדיולה. כצפוי, הודיע המאמן החדש כי רונאלדיניו, דקו ואטו, סיימו את תפקידם בקבוצה לאחר מספר שנים בהן היו שחקנים אלה מעמודי התווך של האימפריה הקטאלונית.

"אנחנו בונים את הקבוצה שלנו בלעדיהם", אמר המאמן החדש של בארסה. "העזיבה שלהם היא המהלך הנכון לקבוצה". במסיבת העיתונאים התלווה המאמן החדש לנשיא המועדון, חואן לאפורטה והמנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטיין.

לגבי העזיבה של רונאלדיניו אמר המאמן כי "הנסיבות המוכרות הן אלו שהובילו לכך". על השאלה כיצד הוא מוותר על אחד מגדולי הכדורגלנים בשנים האחרונות, ענה המאמן: "אני רוצה חדר הלבשה מלוכד וחזק. אני רוצה מקום שבו כולם ירגישו חשובים. אם לא נצליח להביא את התחשות הללו, נהיה חלשים".

"לקחתי על עצמי אחריות מאוד כבדה", אמר המאמן בסיכום מסיבת העיתונאים שהתקיימה בנוכחות מאות אוהדים. "אני בטוח שאני לא אאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully