וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המו"מ בין בוסאני לנהריה

18.6.2008 / 1:29

הצדדים נפגשו ולאחר שיחה קצרה התברר כי הפערים רחוקים ועל כן הוחלט להפסיק את המגעים. נהריה תפנה לג'ינו, סוכר צפוי לעזוב

רוני בוסאני השיב הערב (שלישי) בשלילה לעירוני נהריה ואחרי שיחה קצרה בין הצדדים נחשפו פערים, שהביאו לסיום המגעים, כך שהמאמן, שהגיע במהלך העונה לנהריה והוביל אותה לפיינל פור, לא יעבוד בקבוצה בעונה הקרובה.

בוסאני, שאימן את הקבוצה בשבעת המחזורים האחרונים של העונה שעברה, קיבל הצעה מהקבוצה עוד ביום חמישי שעבר כאשר עודד קטש חזר בו מהסיכום בקבוצה וחתם בגליל עליון, וישב עם ראשי הקבוצה במוצאי שבת, אך המגעים בין הצדדים הסתדרו.

גורם בנהריה אמר על כך: "אין לנו תלונות כלפי רוני. היה משא ומתן למופת. כשזה לא מסתדר אז זה לא מסתדר. אנחנו מאחלים בהצלחה לרוני. הוא גם איחל לנו בחזרה. אני בטוח שבעתיד עוד נעבוד יחד". כעת מי שמועמדים להוביל את הקבוצה הם יעקב ג'ינו ודני גוט. בנהריה מתכוונים לפנות הבוקר (רביעי) לג'ינו.

בתוך כך מעוניינת הקבוצה בשירותיו של אלישי כדיר מעירוני רמת גן. כדיר, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים בישראל, עוד לא קיבל פנייה רשמית מהקבוצה אך כבר אתמול ערך פגישה עם עודד קטש, מאמן הפועל גליל עליון, המעוניינת בו גם כן. לכדיר יש הצעות מאירופה, אך בעקבות היותו חייל, יוותר על האופציה הזאת העונה.

בנהריה יתקשו להשאיר את אבי סוכר בקבוצה, בעקבות ההתעניינות של עירוני אשקלון בו. סוכר פתח במגעים עם אשקלון, בה שיחק בעבר, ונראה כי דרכו לקבוצה סלולה. שמו של סוכר גם עלה במכבי ראשון לציון, אך לא נפתחו שום מגעים בין השחקן לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully