וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון: גוט ובית הלחמי מועמדים

17.6.2008 / 14:06

לאחר שגיא גודס בחר בהפועל ירושלים, נשארו דני גוט ואריאל בית הלחמי כמועמדים המובילים לתפקיד. אקוניס: "עד לסוף החודש יהיה מאמן"

בני השרון נותרה בין שתי הקבוצות היחידות בליגת העל ללא מאמן. גיא גודס, שהיה מועמד לקבוצה ואף נפגש עם היו"ר אלדד אקוניס השבוע, חתם בהפועל ירושלים, ודן שמיר מועמד נוסף, חתם כעוזר המאמן של דיוויד בלאט בדינמו מוסקבה. לאחר הירידה מהפרק של שני המאמנים נותרו אריאל בית הלחמי ודני גוט כשני המועמדים לתפקיד. כמו כן קיים סיכוי קלוש כי שרון דרוקר יהיה מאמן הקבוצה, אך בשל עלותו הגבוהה, דרוקר לא צפוי לחזור לבני השרון, קבוצה אותה הדריך בעבר גם בתור מאמן וגם בתור עוזר מאמן.

בית הלחמי, מאמן נבחרת העתודה שפוטר מעירוני נהריה בסיבוב השלישי העונה, נפגש עם ראשי הפועל ירושלים לפני החתימה של גודס, והוא נחשב למאמן מוערך מאוד, בעיקר בזכות ההצלחות שלו עם גבעת שמואל ועירוני אשקלון. גוט, שהיה עוזר מאמן וסקאוט בדינמו מוסקבה ובמכבי תל אביב, החליט לאמן העונה בישראל, ובני השרון הוא מועדון שכבר נתן בעבר למאמנים את האפשרות לאמן בראשונה. יו"ר בני השרון אלדד אקוניס אמר בתגובה: "אני לא מאשר ולא מכחיש כלום. שניהם מועמדים ראויים ומאמנים טובים מאוד. אני מאמין שעד לסוף החודש יהיה לבני השרון מאמן".

בגזרת השחקנים ממשיכה בני השרון לעבוד, וכרגע השחקנים החתומים בקבוצה הם מאיר טפירו, ארז כץ, שון מונסון, בן רייס, עוסמאן סיסה, קוקי בלצ'ר ושון ג'יימס. כמו כן גם ניצן חנוכי, שסיים העונה את חוזהו, צפוי להמשיך בקבוצה. "אנחנו ממשיכים לעבוד גם בלי מאמן", אמר אקוניס, "אנחנו עובדים בנוסחא הזאת כמו בשנתיים האחרונות והצלחנו איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully