וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני ראשון לציון תימכר

17.6.2008 / 13:52

שלושה אנשי עסקים סיכמו על רכישת הקבוצה שירדה העונה לליגה הארצית, והעיסקה תועמד לאישור מועצת העיר ביום חמישי הקרוב

לאחר מגעים של מספר שבועות החליטה היום (שלישי) עמותת עירוני ראשון לציון, בראשותו של סם אולפינר, על מכירת קבוצת הכדורגל של עירוני ראשון לציון לקבוצת אנשי עסקים הכוללת את רביב ספיר, רון חדד ויואב כץ. השלישייה תשלם לעיריית ראשון לציון מיליון שקלים עבור רכישת זכויות הניהול של הקבוצה בחמש העונות הקרובות, כאשר אחד מהתנאים לעיסקה היה העמדת תקציב מינימום בליגה הארצית של שלושה מיליון שקל וחצי, שיעלה לחמישה מיליון וחצי במידה והקבוצה תעלה לליגה הלאומית.

ספיר הוא שחקן עבר בהפועל רמת גן, ולפני מספר שנים שימש כיושב ראש קבוצת הנוער של הכח רמת גן, וכיום הוא מחזיק מספר חברות לחומרי גלם בארץ ובחו"ל. חדד הוא רואה חשבון אשר מתעסק בניהול מבנים. כץ הוא תעשיין בתחום האלקטרוניקה והנדסאי חשמל. השלישייה תחליף את היושב ראש דוד ביטן, שניהל את הקבוצה מטעם העירייה בשש השנים האחרונות. העירייה התחייבה לכסות את חובות הקבוצה המוערכים בשישה מיליון שקלים.

העיסקה אמורה להיחתם בין עורכי הדין של הצדדים היום אחר הצהריים, והיא תועמד לאישור מועצת העיר ביום חמישי הקרוב. כזכור, לפני שבע שנים ניסה ליאור שחר לרכוש את הקבוצה, אך אז מועצת העיר לא אישרה את הרכישה, הוגשו מספר בג"צים נגד העיסקה, שלבסוף הובילו את ביטן להתמנות לתפקיד יושב הראש.

כיום מצויה הקבוצה במשבר קשה, לאחר שמספר רב של שחקנים נטשו את הקבוצה לאחר שירדה מהליגה הלאומית. בין העוזבים ניתן למצוא את מור גולן, רוני אוחנה, אבי איבגי, אופיר חמו, פליקס חלפון ודני אלברט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully