וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאגל ממשיך ביוון

חרף הספקולציות לגבי עתידו של המאמן הגרמני באלופת אירופה היוצאת, הודיע יו"ר ההתאחדות כי הוא ימשיך להדריך את הנבחרת עד 2010

חרף גל השמועות שפקד את יוון, ההתאחדות לכדורגל במדינת הבלקן הודיעה היום (שלישי) כי המאמן אוטו ריהאגל ימשיך בתפקידו בנבחרת. כזכור, ריהאגל, שמאמן את הנבחרת משנת 2001, חתם עוד לפני האליפות על הארכת חוזהו עד שנת 2010. אלא ששתי הופעות המבישות של הנבחרת עם ההפסדים לשבדיה ורוסיה, הביאו לחרושת שמועות לגבי מעמדו של ריהאגל בנבחרת.

"רק עכשיו החתמנו אותו על חוזה חדש. אנחנו נמשיך ביחד עד 2010", אמר יו"ר ההתאחדות, ואסיליס גאגציס. "זה קל להחליף מאמן, אבל האמון שלו בנבחרת שמר אותה כל הזמן ביחד. הוא הארכיטקט הכי גדול של ההצלחה של הספורט היווני", כשגאגציס מכוון לזכייה של הנבחרת ביורו, אותה הוביל המאמן בן ה-69.

"ביוון יש נטייה לרדד כל דבר שלא עובד. תסתכלו על מחזיקת הגביע העולמי, איטליה, ולפיינליסטית המונדיאל, צרפת. למרות שהן קרובות כל כך להדחה, שם לא התחילו בדיונים לגבי מעמדו של המאמן", המשיך גאגציס.

כזכור, יוון נוצחה במשחק הראשון של האליפות 2:0 על ידי שבדיה. גם במשחק השני היא לא הצליחה להשיג נקודה ולכבוש שער זכות, כשהפסידה 1:0 לרוסיה. ביום רביעי תנסה אלופת אירופה היוצאת להשיג נקודות ושער ראשון ביורו. לפני יומיים הכריזו השוער הוותיק אנטוניס ניקופולידיס והמגן פרסקבאס אנצאס על פרישה מהנבחרת לאחר סיום היורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully