וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריס נוטה לכיוון צסק"א או פנאתינייקוס

במכבי ת"א עושים את כל המאמצים כדי להשאיר את הפורוורד בקבוצה, אך ההערכה של גורם במו"מ היא כי יעדיף את ההצעות מיוון ורוסיה. סימונס חתם, חג'ג' סיכם

טרנס מוריס, פורוורד מכבי תל אביב בעונה החולפת, מבוקש בפנאתינייקוס אתונה ובצסק"א מוסקבה. אלופת אירופה תוותר על מרכוס גורי והיא זקוקה לשחקן פנים מסוגו של מוריס, כשפאו מבקשת לעבות את הקו הקדמי לאור התחזקותה המאסיבית של אולימפיאקוס. מוריס עדיין מחזיק בהצעה להאריך את חוזהו במכבי ומאמן הקבוצה אפי בירנבוים הודיע כי הוא מאוד מעוניין לראותו ממשיך בקבוצה, אך גורמים המעורבים במו"מ העריכו כי מוריס יעדיף את הסכומים הגבוהים שמציעות האימפריות ממוסקבה ואתונה.

מוריס (29, 2.07) הצטרף למכבי בקיץ שעבר לאחר עונה נהדרת בהפועל ירושלים והפך אשתקד לאחד משחקני הפנים הדומיננטיים ביבשת. ביורוליג העמיד ממוצעים של 12.4 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים ו-1.8 חסימות, ונבחר לחמישיית העונה במפעל.

חג'ג' סיכם ל-3 שנים

לאחר שהחתימה שלשום את ג'ייסון וויליאמס האמריקאי, ממשיכה מכבי תל אביב להתחמש. לפני זמן קצר זכתה הקבוצה לחיזוק מקומי משמעותי, לאחר שסיכמה עם דרור חג'ג', שחקנה של הפועל ירושלים בשנתיים האחרונות, לשלוש שנים, במהלכן ירוויח 750,000 דולר נטו (250,000 דולר נטו בעונה).

חג'ג' (29, 1.78) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון. לאחר שלא קיבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת נדד עוד בטרם מלאו לו 20 לעונה באליצור בת ים מלאומית ב'. לאחר מכן חזר לראשון והושאל לגבעת שמואל, בה שיחק שלוש שנים.

חג'ג' נרכש על ידי הפועל תל אביב, ששיחקה אז בליגה השנייה, העלה אותה לליגת העל והוביל אותה גם באירופה. ההופעות הטובות בשלוש עונותיו בהפועל סידרו לחג'ג' חוזה בלובן הבלגית, עימה זכה בגביע הבלגי. בקיץ 2005 עבר חג'ג' לא.א.ק אתונה, איתה שיחק ביורוליג, והעמיד ממוצעים של 5.8 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק.

בתחילת עונת 2006/7 חזר לישראל, להפועל ירושלים, במדיה הניף פעמיים את גביע המדינה. בעונה האחרונה בירושלים רשם חג'ג' 9.1 נקודות ו-4.7 אסיסטים בממוצע למשחק בליגה.

סימונס חתם לשנתיים

אל וויליאמס וחג'ג' יצטרף טריי סימונס, שחתם על חוזה לשנתיים תמורת כ-450,000 דולר בעונה. מכבי תפצה את קבוצתו הקודמת, הפועל חולון, בכ-100,000 דולר.

צ'סטר "טריי" סימונס, בוגר מכללת וושינגטון, החל את מסעו באירופה בעונת 2005/6 בפאוק סלוניקי היוונית. בעונת 2006/7 עבר לגראן קנריה הספרדית, אך שוחרר וחתם בהפועל גליל עליון. במדי גליל נבחר סימונס לחמישיית העונה, כשהוא קולע 19.2 נקודות בממוצע למשחק.

בקיץ שעבר סיכם בגליל על הארכת חוזהו, אך חתם לבסוף בחולון ופתח במאבק בין הקבוצות שהסתיים בניצחונם של הסגולים-צהובים. במדי חולון הצטיין סימונס והוביל את הקבוצה לאליפות, תוך שהוא שומר על יציבות התקפית מרשימה וקולע 15 נקודות למשחק. במשחקיו מול מכבי קלע סימונס 13.7 נק' בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully