וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מימשתי כל מטרה שהצבתי לעצמי"

17.6.2008 / 11:34

לימור מזרחי ערכה מסיבת עיתונאים מרגשת בה הודיעה על פרישתה ממשחק פעיל: "לא קל לסגור פרק של 32 שנים בכדורסל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

לימור מזרחי, אחת משחקניות הכדורסל הגדולות שצמחו בישראל אי פעם, קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בה הודיעה באופן רשמי על פרישתה ממשחק פעיל. מזרחי בת ה-38 סיפרה כי התלבטה ארוכות לפני שהגיע להחלטה, וסיכמה את הקריירה המפוארת שלה בהתרגשות ניכרת.

מזרחי מחזיקה בקריירה ענפה במיוחד, שהחלה במדי קבוצת בני יהודה, והמשיכה בשלל קבוצות כמו רמת השרון, רמת חן, חולון, כרמיאל, ואף ליהטטה בחו"ל בקרואטיה ואיסלנד, ועד אלופת פולין, גדיניה. כמו כן, עברה מזרחי גם במכללת מרילנד, ואף ניסתה במשך תקופה מסויימת להגיע ל-WNBA, שם נבחנה למספר קבוצות, אך לא הצליחה לבסוף להגשים את החלום.

בין התארים שבאמתחתה נמצאים 4 אליפויות, 4 גביעים, וכמו כן אליפות בקרואטיה. היא אף זכתה בתואר נוסף, במקרה הזה מחוץ למגרש, כשנכללה ברשימת ספורטאיות העשור מוקדם יותר השנה, מטעם משרד החינוך. עולם הכדורסל הישראלי ללא ספק יתגעגע.

"תודה לכולם שבאתם לחלוק איתי רגע משמח, קשה ועצוב בחיי" פתחה מזרחי את דבריה. "לא היה קל לקבל את ההחלטה הזאת, זה היה מלווה במחשבות וניתוח של הדברים, אבל יותר קשה היה לי להתמודד עם התגובות של האנשים, ששאלו 'למה את עושה לנו את זה'? זה בהחלט מחמיא לי ואני מאמינה שבסופו של דבר כולם יקבלו את זה בהבנה ובאהבה".

"לא קל לסגור מעגל ופרק חיים של 32 שנים בהם כל עולמי היה סביב הכדור הכתום", המשיכה מזרחי. "כדורסל בשבילי הוא אהבה ללא תנאים, האושר של החיים. מימשתי כל מטרה שהצבתי לעצמי. שיחקתי בארצות הברית והגעתי לגמר היורוליג, זכיתי באליפויות ובגביעים רבים, שיחקתי כמעט בכל קבוצות הליגה הישראלית. חוויתי רגעים מדהימים של אושר ושמחה, אבל היו לי גם רגעים קשים. בכל שנותי כשחקנית האמנתי כשכשאתה מכוון גבוה אתה מגיע גבוה. האמונה הזאת הובילה אותי לפעול מתוך שאיפה למצוינות שהיתה דרך חיים עבורי".

"הסיבות שהביאו אותי להחליט לסיים את דרכי כשחקנית פעילה היו שהגשמתי את רוב שאיפותי, ומיציתי", אמרה. "חשוב לי לסיים בתחושה טובה, ולאחר זכייתי בתואר ספורטאית העשור אני מרגישה שזה הזמן הנכון לעבור לפרק הבא בחיי. אני מוכנה נפשית להמשיך הלאה לאתגר הבא. אני מרגישה חובה וזכות גדולה להמשיך בתחום ולתרום מנסיוני והידע המקצועי שלי למען העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully