וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני מאחל לסקולארי בהצלחה עם צ'לסי שלי"

ז'וזה מוריניו ברך את מאמן נבחרת פורטוגל על מינויו החדש ותקף את מבקריו: "גם אם פורטוגל תודח מהיורו, סקולארי עדיין פעל נכון"

לואיס פליפה סקולארי ספג לא מעט ביקורות בימים האחרונים מאז שצ'לסי הודיעה על מינויו למאמן הקבוצה בעונה הבאה. עיקר הטענות כנגד המאמן הברזילאי התמקדו בעובדה שהוא נמצא בעיצומו של הקמפיין ביורו 2008 עם נבחרת פורטוגל, ועל כך שהסיבה היחידה בגללה לקח את התפקיד היא הרווח הכלכלי. כעת מקבל סקולארי תמיכה ממאמן צ'לסי לשעבר, ז'וזה מוריניו, שלא ראה כל פסול בהתנהלותו של פליפאו.

"אני רוצה לברך את סקולארי על העבודה שהוא עשה עד עכשיו ולאחל לו בהצלחה עם צ'לסי שלי", אמר מאמנה הטרי של אינטר. "צ'לסי תמיד תהיה שלי ותהיה בליבי, אלא אם נוגרל מולה בליגת האלופות...". לגבי העיתוי של ההודעה על מינויו של סקולארי אמר מוריניו: "איך מועדון בסדר גודל של צ'לסי יכול להתנהל לאורך כל כך הרבה זמן בלי להכריז על מאמן? זה בלתי נתפש. מבחינתי גם אם פורטוגל תודח עכשיו מהיורו, סקולארי עדיין פעל נכון".

לגבי חוזה העתק שפיתה את סקולארי אמר מוריניו: "מי יכול להעז לבקר אותו על גודל החוזה? האם עיתונאי שיקבל הצעה קוסמת יסרב לה גם אם המשכורת שם תהיה גדולה פי שלוש והאתגר המקצועי יהיה מפתה? כמובן שלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully