וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דורון בדרך לבשיקטאש

17.6.2008 / 10:21

גארדית אליצור רמלה, שזכתה בדאבל העונה, בדרך לקבוצה הטורקית אותה הדיחה ביורוקאפ. גורם ברמלה: "שי תקעה לנו סכין בגב"

שי דורון, השחקנית הישראלית הראשונה ששיחקה ב-WNBA, צפויה לחתום בימים הקרובים בבשיקטאש הטורקית. דורון, שחקנית נבחרת ישראל ואליצור רמלה בעונה שעברה, קיבלה בימים האחרונים הצעה כספית מהקבוצה הטורקית, שלה היא לא צפויה לסרב.

בשיקטאש סבלה מעונה כושלת הן ביורוקאפ והן בליגה, כאשר המטרה שלה היא להחזיר לעצמה את כתר האליפות. הטורקיות עקבו אחרי דורון לאחר שהגארדית המוכשרת הדיחה אותן ביורקאפ העונה עם תצוגה מרשימה של 23 נקודות בניצחון החוץ של רמלה.

דורון בת ה-23, שגדלה ברמת השרון, עברה עוד בתיכונים לשחק בארצות הברית. לאחר שסיימה את התיכון חתמה במכללת מרילנד, אותה הובילה לזכייה באליפות המכללות תוך כדי שהיא שוברת לא מעט שיאי מכללה. בדראפט 2007 נבחרה דורון במקום ה-16 על ידי הניו יורק ליברטי, ואף שיחקה במדי הליברטי בעונה שעברה ב-WNBA. לאחר מכן חזרה לישראל ושיחקה במדי רמלה אותה הובילה עד חצי גמר היורוקאפ ולזכייה בדאבל הישראלי תוך כדי שהיא קולעת בליגה 16.8 נקודות למשחק וזוכה בתואר מלכת הסלים הישראלית. לפני כחודש נופתה דורון מסגל הליברטי לעונה הקרובה ובעוד שבועיים היא תגיע לפתיחת אימוני נבחרת הנשים.

ברמלה קיבלו את הידיעה על הסיכום ההולך ומתגבש של דורון בבשיקטאש בתדהמה וגורם בקבוצה מסר: "הצענו לו שיפור של למעלה מ-40 אחוז בשכר ושכנעו אותה ללכת לטורקיה. זו תקיעת סכין בגב ואנחנו מקווים שהיא תשנה את ההודעה". בקבוצה ינסו בימים הקרובים להשוות את ההצעה של בשיקטאש ולהשאיר את דורון בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • שי דורון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully