וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: גרמניה ניצחה את אוסטריה 0:1

גרמניה שיחקה רע והמאמן יואכים לאו הורחק. מזלה שהקפטן היה שם כדי לבעוט טיל לחיבורים שקבע 0:1 על אוסטריה בדרך לרבע הגמר

גרמניה שיחקה כבר שלושה משחקים ביורו 2008, ועדיין קשה לחוות עליה דעה. למזלה, לפחות השנה היא הייתה מספיק טובה כדי לעלות לרבע הגמר לפני שהיא מפגינה את הכדורגל שכולם מצפים ממנה לתת. הניצחון 0:1 על אוסטריה הערב (שני) הספיק לה כדי להבטיח את המקום השני בבית ב' אחרי קרואטיה, למעשה גם תיקו יכל להספיק לה. המשחק הבא כבר יהיה נוק-אאוט, והיריבה תהיה פורטוגל. אוסטריה סיימה את דרכה בטורניר, אפשר לומר אפילו בכבוד, והצטרפה לשכנה שוויץ. מעכשיו, האוהדים שלהן יוכלו לפנות את הזמן להכנסת אורחים, כאלה שבאמת מגיע להם להיות בשלבים הגבוהים של הטורניר הזה.

אז מה היה לנו במשחק הזה? לא יותר מדי, יחסית ליורו הנוכחי. דווקא האוסטרים היו אלה שתקפו יותר במחצית הראשונה ולרגע היה נדמה שאכן יכולה להתרחש הפתעה באיצטדיון "ארנסט האפל" בוינה. מצד שני, השמות מדברים בעד עצמם ובנבחרת האוסטרית לא נמצא ולו אחד לרפואה, שהיה באמת קרוב לעשות משהו גדול. ואם כבר מדברים על דברים גדולים - מדברים על מיכאל באלאק. קפטן הנבחרת הגרמנית כבש את השער היחיד במשחק מטיל לחיבורים, שהתחיל ככדור חופשי מ-25 מטרים. זה הספיק כדי להוציא את האוסטרים מהפנטזיה שלהם, וכמעט ודירבן את ההתקפה הגרמנית ה"קמצנית" לכבוש יותר. האוסטרים דווקא התעוררו בדקות הסיום ורשמו עוד שני מצבים, ושוב, זה לא היה מספיק מסוכן ומספיק קרוב.

יואכים לאו - קשה להגיד על המאמן הגרמני שהוא יצא מרוצה מהמשחק הזה. מתי ראיתם בפעם האחרונה מאמן אירופי מורחק ועוד במעמד כזה? זה קרה בדקה ה-40, וזה קרה לו בצוותא עם המאמן האוסטרי ג'וזף היקסרברגר, אחרי חילופי דברים וקירבה מיותרת בין השניים תוך כדי משחק. אותו טיל של באלאק, שיחרר אנחת רווחה אצל לאו ביציע.

מחצית ראשונה

דקה 5 - הזדמנות נהדרת לגרמניה. מריו גומז התמקם ברחבה וזכה למסירת רוחב מדוייקת של קלוסה מצד ימין, אלא שזה נגמר בהחמצה הגדולה ביותר של הטורניר עד עכשיו, ממרחק של שלושה מטרים.

דקה 19 - הזדמנות טובה לאוסטרים כאשר ההגנה הגרמנית הזניחה את הופר שעמד חופשי ברחבה וקיבל מסירה. למזלם של הגרמנים, הופר לא ממש התשלט על הכדור.

דקה 23 - מיכאל באלאק שלח מסירה קטנה לפודולסקי, שבעט מ-22 מטר לשער, מאכו הדף.

דקה 32 - פודולסקי הגביה כדור מצד שמאל לרחבה, קלוסה נגח חלש לידיים של מאכו.

דקה 40 - השופט הספרדי מנואל גונזאלס הרחיק את שני המאמנים, יואכים לאו וג'וזף היקרסברגר, בעקבות חילופי דברים בין השניים באמצע המשחק.

מחצית שניה

דקה 49 - שער! כדור חופשי לגרמניה מ-25 מטרים. מיכאל באלאק הפציץ לחיבורים. 0:1 לגרמניה.

דקה 66 - קלוסה השתלט על כדור בצד ימין של הרחבה, אבל נבלם ברגע האחרון על ידי ההגנה האוסטרית.

דקה 68 - הגבהה מצד ימין, והכדור הגיע לראשו של רומן קיינאסט, שנגח ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 80 - כדור קרן של פרינגס מצד שמאל פגע בגופו של גאריקס וכמעט ונכנס לשער האוסטרי.

דקה 82 - איבנשיץ הצליח לחדור לרחבה האוסטרית, אבל נבלם רגע לפני שהגיע למצב בעיטה.

דקה 84 - הזדמנות טובה לאוסטרים. הופר קיחבל כדור במרכז הרחבה, גבר על שני מגינים והסתובב לבעוט לשער, הכדור פיספס את המסגרת.

הרכב גרמניה: יינס להמאן, ארנה פרידריך, פר מרטסאקר, כריסטוף מצלגר, פיליפ לאהם, קלמנס פריץ (טים בורובסקי, 90), טורסטן פרינגס, מיכאל באלאק, לוקאס פודולסקי (אוליבר נויוויל, 83), מריו גומז (תומאס היצלספרגר, 60), מירוסלאב קלוסה.

הרכב אוסטריה: יורגן מאכו, גיורגי גאריקס, מרטין שטרנצל, מרטין הידן (כריסטוף לייטבג, 55), עמנואל פוגאטץ, מרטין הרניק (רומן קיינאסט, 67), רנה אאופהאוזר (יורגן סמואל, 63), אנדראס איבנשיץ, אומיט קורקאמז, כריסטיאן פוכס, ארווין הופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully