וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון ניקסון חתם לעונה נוספת בגליל/גלבוע

16.6.2008 / 18:12

החתמה ראשונה לקבוצה המאוחדת בראשותו של עודד קטש: הגארד האמריקאי שפתח את העונה עם רגל שבורה. ישוחרר אם יכנס ל-NBA

בעוד ערפל קל לוטה על האיחוד בין הפועל גליל עליון למועצה האיזורית גלבוע, החלה הקבוצה בהתארגנות הרשמית לקראת העונה הבאה כשהחתימה היום (שני) את ארון ניקסון, שחקן הגליל בעונה שעברה, לעונה נוספת. ניקסון בן ה-25, שותף העונה במהלך 20 משחקיה של הגליל בהם קלע 13.7 נקודות למשחק ומסר 3 אסיסטים.

את העונה ניקסון פתח כהבטחה תחת אלי קנטי, לאחר שהוחתם ממכללת לונג ביץ' סטייט, אך בהכנה לעונה שבר את רגלו ופספס את תחילת העונה. בגליל לא ויתרו על ניקסון שפרח תחת דני פרנקו ועודד קטש, כשתצוגת השיא שלו הגיעה בהפסד לעירוני רמת גן בסיבוב השני בו קלע 34 נקודות. ייתכן כי ניקסון בסופו של דבר לא יישחק בגליל, במידה ויתקבל ל-NBA. ניקסון בשלב זה אמור לשחק בליגת הקיץ במדי הניו יורק ניקס, ובחוזהו הוכנס סעיף שבמידה ויתקבל ל-NBA יוכל להשתחרר. חיים אוחיון, בעלי הקבוצה אישר את הידיעה והוסיף: "הסבירות שהוא יכנס לניקס היא לא גבוהה ואז הוא ישאר אצלנו. יש חוזה חתום".

ניקסון מצטרף ליוגב אוחיון שחתום על חוזה לעונה נוספת, בקבוצה החדשה. בגליל מעוניינים להמשיך גם עם ג'וואד וויליאמס שהגיע לקראת סיום העונה. בגליל יעשו מאמצים עוד הערב להחתים עוזר מאמן לעודד קטש, כשעל הפרק בשלב זה נמצא גור שלף. שלף צפוי לדון עם ראשי הקבוצה החדשה ולהשיב להם על ההצעה. במידה ויסרב, בקבוצה ידונו במספר אופציות אחרות ביניהן מתן חרוש שהיה עוזרו של דן שמיר בהפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully