וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הדשא לא עוזר לשחר פאר

הטניסאית הישראלית הודחה בסיבוב ראשון בפעם הרביעית ברציפות, אחרי הפסד 6:2, 6:2 לפטרובה באיסטבורן. סלע הודח בנוטינגהאם

אחרי עונת החימר החלשה ופיטורים נוספים של מאמנים, שחר פאר רחוקה מלחזור לעצמה גם בעונת הדשא. הערב (שני) רשמה הטניסאית הישראלית הבכירה הפסד נוסף בסיבוב ראשון של טורניר בסבב, הפעם 6:2, 6:2 לנאדיה פטרובה הרוסיה (22 בעולם) באיסטבורן (על סך פרסים של 600 אלף דולר). זו הייתה הפעם הרביעית ברציפות שבה פאר מודחת בסיבוב הראשון, וזו גם הייתה ההכנה האחרונה לפני הגראנד סלאם בווימבלדון. ציפי אובזילר (120 בעולם) התמודדה בסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון בטורניר איסטבורן באנגליה והודחה על ידי הבולגריה צבטאנה פירונקובה (40 בעולם) 6:4, 6:0.


בכלל, זה לא היה היום של הטניס הישראלי. יוני ארליך ואנדי רם, הודחו בשלב מוקדם מאוד בטורניר הדשא בנוטינגהאם (על סך פרסים של 370 אלף יורו) - למעשה כבר בסיבוב הראשון. הצמד, שדורג 1 בטורניר, הפסיד לפול הנלי וטוד פרי האוסטרלים בתוצאה 2:6, 6:4, 10:7. כמו ארליך ורם, גם דודי סלע (64 בעולם) הודח בסיבוב הראשון של הטורניר, אחרי שהפסיד לאנדראס ספי האיטלקי (30 בעולם) 3:6, 6:4, 7:5. סלע כבר נראה בדרך לניצחון כשהוביל 0:1 במערכות ושבר בתחילת המערכה השניה. ספי, שניצח את סלע לאחרונה גם על החימר באוסטריה, חזר לעצמו והישווה במערכות. גם במערכה השלישית הישראלי היה במצב טוב, כששבר ועלה ל-2:4. האיטלקי שבר בחזרה כדי להשוות, והסוף כבר ידוע.


את נקודת האור היחידה של היום סיפק נועם אוקון (288 בעולם), שהחל את דרכו במוקדמות טורניר ווימבלדון, וניצח בסיבוב הראשון את הבריטי קנת' סקופסקי (528 בעולם) - 4:6, 2:6. בסיבוב השני הוא יפגוש את פרדריקו גיל הפורטוגלי (109 בעולם). הראל לוי (156 בעולם) הודח בסיבוב המוקדמות הראשון אחרי שהפסיד לפרדריק ניימאייר הקנדי (246 בעולם) 6:2, 7:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully