וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס חתם לשנתיים בירושלים

16.6.2008 / 18:25

לאחר שבקבוצה הוחלט לרדת מאופציית דרוקר, מונה עוזר מאמן מכבי ת"א לשעבר לתפקיד. גודס: "המועדון הזה צריך להיות כל הזמן למעלה"

אחרי שבועיים של שמועות וספקולציות, תודיע הערב (שני)
הפועל ירושלים על מינויו של גיא גודס למאמן הקבוצה בשנתיים הקרובות. בישיבה בין חברי הנהלה שנערכה היום הוחלט בירושלים כי גודס הוא המועמד היחיד בתפקיד, לאחר שבקבוצה הוחלט לרדת סופית מאופציית שרון דרוקר, והצדדים חתמו על חוזה לשנתיים.

לאחר החתימה אמר גודס לאתר הרשמי של הפועל ירושלים: "אני מאוד שמח להגיע להפועל ירושלים. מדובר במועדון גדול עם אוהדים מדהימים. המועדון הזה צריך להיות למעלה כל הזמן ואני מקווה שיחד נגיע להישגים. זאת הזדמנות בשבילי להצליח בקבוצה גדולה, הפועל ירושלים היא קבוצה עם מסורת ארוכה ומכובדת בכדורסל הישראלי והאירופאי, ואני מאמין שנוכל להמשיך את המסורת הזאת ולהוביל את המועדון להצלחות נוספות".

המועמד המוביל להתמנות לעוזרו של גודס בירושלים הוא גלעד כץ, ששימש כעוזרו של גודס בשנתו היחידה בה היה מאמן ראשי, בראשון לציון לפני שנתיים, אז הובילו השניים את הקבוצה למקום השלישי בטבלה. בעונה שעברה, לאחר שגודס עבר לתפקיד עוזרו של נוון ספאחיה במכבי תל אביב, החליף אותו כץ על הקווים, אך לא הצליח לשחזר את ההצלחה ופוטר במהלך העונה. כרגע משמש כץ כעוזר מאמן נבחרת העתודה.

גודס, 37, החל את קריירת האימון כעוזר מאמן של חנוך מינץ בראשון לציון ב-2003/4. באמצע העונה החליף את המאמן שפוטר ונשאר בקבוצה גם בעונה לאחר מכן והוביל אותה לחצי גמר הפיינל פור. בעונת 2006/7 מונה כעוזרו של נוון ספאחיה במכבי תל אביב והספיק לעבוד תחתיו ותחת עודד קטש וצביקה שרף בשנתיים במכבי.

אוהדי הפועל ירושלים התנגדו לסיכום בין גודס לקבוצה, וחלקם אף קוראים לחרם מנויים בעקבות מינויו של גודס, אך ההתנגדות והאיומים לא מנעו את הסיכום. בסיבוב השני בעונת 2006/7 במשחק הניצחון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב במלחה, טענו אוהדי ירושלים כי גודס בעט באחד האוהדים. גודס מצידו טען כי אוהדי ירושלים הם אלה שתקפו אותו. אחד מאוהדי הקבוצה הסכים לומר היום: "נמאס שמביאים לפה סמלים צהובים, ועוד אחד שפגע באוהד שלנו. אנחנו מצטערים מאוד על המינוי הזה".

עדכון ראשון: 16.6.08 14:11
עדכון אחרון: 16.6.08 18:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully