וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון וחולון, האיחוד?

16.6.2008 / 20:52

מאיר ניצן, ראש העיר, יזם פגישה בין ראשי הקבוצה ומיקי דורסמן, כשעל הפרק איחוד בין הקבוצות. זיו ארז: "זו חזרה הביתה, ללא ספק"

במהלך השבוע הקרוב צפויה פגישה בין ראשי מכבי ראשון לציון, מיקי דורסמן וראש עיריית ראשון לציון מאיר ניצן, אשר יזם את הפגישה במטרה לבדוק אפשרות לאיחוד בין ראשון לציון והפועל חולון. גורם בראשון לציון מסר בתגובה: "הדבר לא נראה רציני, אם ראש העיר קרא לקליסקי ודורסמן הם יתייצבו אך כנראה לא ייצא מזה שום דבר." הנושא עלה לאחר שבחולון נתקלו בבעיות כלכליות קשות המאיימות על פתיחת העונה של הקבוצה. האלופה צפויה לארח את משחקי היול"ב קאפ באולם החדש בראשון לציון.

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) באופן רשמי כי היא מינתה את זיו ארז כמאמן הקבוצה. ארז היה מאמן הנוער של מכבי ראשון בתחילת שנות האלפיים, ולאחר מכן עבר לאמן את אליצור רמלה מהליגה הלאומית (במדיה הדיח את ראשל"צ מגביע המדינה). בליגת העל אימן ארז את רמת השרון, הפועל חולון, ולפני שנתיים מונה לעוזר מאמן הפועל ירושלים. כחמישה מחזורים לסיום העונה הקודמת התפטר המאמן דן שמיר, ובירושלים החליטו ללכת על עוזר המאמן ארז, שנודע ביחסיו הטובים עם השחקנים. בחמשת המשחקים כמאמן הקבוצה ניצח ארז שלוש פעמים וכמעט הוביל את קבוצתו לפיינל פור, אך כשל בסופו של דבר.

ארז שמר על יחסים טובים על הנהלת מכבי ראשון לציון במרוצת השנים, ובקבוצה החליטו למנותו בעקבות התשובות הלא ודאיות שקיבלו מגיא גודס. ההצלחה המקצועית האחרונה של הקבוצה הייתה ב-2005/06 תחת גיא גודס, והמועדון התקשה לשחזר את ימיו הגדולים ובשנתיים האחרונות נאבק נגד הירידה. כרגע שני השחקנים היחידים שחתומים בקבוצה הם הישראלים עודד שעשוע ואיתי לב. בקבוצה מקווים שעומאר סניד ימשיך לעונה נוספת ופועלים בכיוון זה, וכמו כן, הצעירים אופיר פרחי, טל דן, חן גונשור וטל קרפלס צפויים להמשיך.

ארז: "זו חזרה הביתה"

זיו ארז אמר בתגובה: "זו חזרה הביתה, ללא ספק. מכבי ראשון מעולם לא הייתה התלבטות עבורי. התחלתי שם לפני 20 שנה בבית הספר לכדורסל, גידלתי שם לא מעט שחקנים, ואני מקווה שניצור פה זהות גדולה. למכבי ראשון יש חלק חשוב בכדורסל הישראלי, ויש לנו כוונה להצעיד את הקבוצה קדימה".

יו"ר הקבוצה, משה קליסקי: "בשנים האחרונות אנחנו בונים קו של שחקני בית, והמינוי הזה הוא המשך של הקו הזה. אבל אם זו הייתה הסיבה היחידה, לא היינו ממנים את זיו. אנחנו חושבים ומאמינים שהוא יצעיד את הקבוצה קדימה. החזרה שלו לשורשים היא צעד חשוב לשני הצדדים".

לגבי גודס אמר קליסקי: "זה לא סוד שרצינו את גיא, אבל הוא משך אותנו וראה בנו ברירת מחדל. בראשון רוצים מאמן שרוצה אותנו כעדיפות ראשונה, ואצל גיא זה לא היה ככה".


עדכון ראשון: 10:02, 16/6/08
עדכון אחרון: 20:52, 16/6/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully