וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוריאן סיכם לשלוש שנים במכבי ת"א

16.6.2008 / 11:38

סכנין תקבל 515 אלף דולר עבור החלוץ. בושינסקי: "נקווה שעם יבוריאן ובוזגלו מכבי ת"א תהיה הקבוצה האטרקטיבית שלה אנו מייחלים"

אחרי סחבת לא קצרה ואין-ספור דיווחים, מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) רשמית כי איליה יבוריאן, חלוצה של בני סכנין בעונה החולפת, מצטרף לקרית שלום לאחר שסוכמו על פרטי עסקת העברתו לקרית שלום.

סכנין דרשה 700 אלף יורו עבור השחקן, אך לאחר המשא ומתן תקבל בסופו של דבר 515 אלף דולר עבור שחרורו של החלוץ הארמני. מי שצפוי להצטרף ליבוריאן כבר בימים הקרובים הוא החלוץ מאור בוזגלו, שכבר סגר את כל פרטיו במכבי וכעת ממתינים לחתימה הסופית על החוזה בין שני הצדדים.

יבוריאן, שנמצא בישראל משנת 2004, צפוי להתחתן בקרוב עם חברתו הישראלית, מה שאומר שהוא לא ייחשב לשחקן זר ויירשם כשחקן ישראלי לכל דבר. על פי הסיכום, יבוריאן יצטרף למכבי תל אביב לשלוש שנים, והוא למעשה שחקן הרכש הראשון של הצהובים מאז מונה רן בן שמעון למאמן הקבוצה. השחקן נמצא כרגע בחופשה ברוסיה, והוא צפוי לחתום על החוזה באופן רשמי עם פתיחת האימונים.

יו"ר מכבי ת"א, אביב בושינסקי, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח שעסקת יבוריאן הושלמה ובשבועות הקרובים נשלים את גיבוש סגל השחקנים לקראת העונה הקרובה. נעשה ככל יכולתנו כדי לבנות קבוצה אטרקטיבית, כזו שתביא את קהל האוהדים והמנויים להגיע בהמוניהם למגרשים".

"אני בטוח שעם צירופו של יבוריאן והשלמת עסקת בוזגלו, אשר אנו עושים כל מאמץ לסיימה במהרה, מכבי ת"א תהיה הקבוצה האטרקטיבית שלה אנו מייחלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully