וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים נוטים לוותר על חג'ג'

16.6.2008 / 10:36

המציאות הכלכלית והחזרה של יובל נעימי צפויים להוביל את דרור חג'ג' מחוץ להפועל ירושלים. מנצור עשוי לקבל את ההחלטה על זהות המאמן

המציאות הכלכלית החדשה בהפועל ירושלים של אחרי תקופת ארקדי גאידמק יוצרת מצב לחוץ בבירה, ובקבוצה - שעדיין לא סגרה את עמדת המאמן - יצטרכו לקבל ככל הנראה החלטות קשות.

אחת ההתלבטויות נוגעת לגארד דרור חג'ג', אחד השחקנים האהובים במלחה, שסיים את חוזהו בקבוצה, ומבוקש על ידי מכבי תל אביב. יובל נעימי, שחוזר לירושלים אחרי השאלה לעונה בעירוני אשקלון, יתפוס ככל הנראה את מקומו של חג'ג', שעיקר השיקול אם להמשיך איתו הוא כלכלי, ובשלב זה בקבוצה לא יחתימו שני ישראלים בכירים על אותה עמדה וצפויים בימים הקרובים לוותר על חג'ג'.

בגזרת המאמן, בירושלים מחכים לגיא גודס, שמתלבט בין ההצעות שהוגשו לו גם מצד מכבי ראשון לציון, עירוני נהריה ובני השרון. גודס צפוי לתת את החלטתו בימים הקרובים, ובירושלים בינתיים בודקים אופציות נוספות, ביניהן אריאל בית הלחמי, מאמן נבחרת העתודה, ודני גוט. בקבוצה לא יחכו לגודס מעבר לשבוע הקרוב וגורם בקבוצה אמר: "אנחנו מחכים לגיא, אבל באותו זמן לא נרשה לעצמנו להישאר ללא מאמן".

מי שיקבל את ההחלטה הסופית לגבי זהות המאמן צפוי להיות הנשיא אורי מנצור, לאחר שדני קליין, יו"ר הקבוצה, שעסוק בתקופה האחרונה בגיוס ספונסרים במקומו של גאידמק, יצא לחופשה. מנצור, שבעבר היה יו"ר משותף עם קליין, היה נציג הקבוצה בפגישה עם גיא גודס ביום חמישי שעבר.

בירושלים ירדו בשבוע שעבר מאופציית החתמתו של מאמן נבחרת בריטניה, כריס פינץ'. פינץ', המיוצג על ידי הסוכן הישראלי ארז ילון, קיבל פנייה מירושלים אך בשל לוח הזמנים של נבחרת בריטניה והתקציב הגבוה שפינץ' דרש כתנאי בסיסי לפתיחת המגעים - ירדה מועמדותו מהפרק. פינץ' מאמן את קבוצת מונס הבלגית, ופגש את ירושלים כשאימן את ברי ביול"ב קאפ. מירושלים נמסר בתגובה: "אופציית המאמן הזר לא נבחנה, ולא תיבחן עד שלא ימוצו כל האופציות הישראליות. ובשלב זה הן לא מוצו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully