וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה אמר לא לצ'לסי

כוכב נבחרת ספרד מעדיף להישאר בבית, ומחכה לבארסה או ריאל. ליברפול מוכנה לשלם 20 מיליון ליש"ט על בארי. ריסה בדרך לרומא

ה"סאן" וכלי תקשורת נוספים באנגליה מדווחים הבוקר (שני) כי דויד וייה, סירב להצעה לחתום בצ'לסי. חלוצה של ולנסיה, שכבש עד כה ארבעה שערים בשני משחקים עבור נבחרת ספרד ביורו, מעדיף, על פי הדיווח, לשחק בברצלונה או בריאל מדריד.

צ'לסי סימנה את וייה וחברו לנבחרת, פרננדו טורס מליברפול, כמועמדים בכירים לחזק את חוד ההתקפה והייתה מוכנה לשלם תמורתם 65 מיליון ליש"ט. בעוד ליברפול מסרבת לשמוע הצעות על טורס, וייה הפתיע כשאמר לראשי צ'לסי כי הוא מעדיף להישאר בספרד ומחכה להצעות מאחת משתי הגדולות.

בינתיים המשבר בולנסיה מחריף. הקבוצה נמצאת בקשיים כלכליים קשים. בעלי המניות מסוכסכים עם היו"ר, אגוסטין מוררה, ולא מרוצים מהניהול הכלכלי. בעלי המניות לוחצים למכור את כוכבי הקבוצה, כולל וייה ודויד סילבה.

ליברפול תתפשר בנושא בארי

ועוד באנגליה. ליברפול מתכננת להגיש הצעה כספית נוספת לאסטון וילה לרכישת גארת' בארי. כזכור, שתי הצעות כבר נדחו על ידי הוילה, אך הפעם נראה כי ליברפול תסכים לתג המחיר שקבע המנג'ר מרטין אוניל, 20 מיליון פאונד. את הכסף ליברפול תממן ממכירתו הצפויה של צ'אבי אלונסו ליובנטוס. הספרדי כבר סיכם את תנאיו בגברת הזקנה.

עוד בעוזבים את אנפילד גם המגן הנורבגי, ג'ון ארנה ריסה. המגן יעזוב את אנפילד לאחר שבע שנים, ולמרות הצעות רבות מהפרמיירליג, סיפר כי הוא מעוניין לעזוב את אנגליה. נראה כי ריסה יעבור לרומא שמעוניינת בשירותיו. ליברפול כבר החתימה מגן שמאלי לעונה הבאה, אנדראה דוסנה האיטלקי מאודינזה.

המנג'ר רפא בניטז הודיע כי הוא מוכן לשחרר מהקבוצה גם את פיטר קראוץ', ג'רמיין פנאנט וסקוט קרסון, מה שיפנה לו עוד מזומנים לרכש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully