וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי קון: "יש לי דמעות של אכזבה"

קובי קון נפרד מנבחרת שוויץ עם ניצחון 0:2 על פורטוגל שעוזר לו במעט להתנחם. סקולארי מרוצה ששחקניו סיימו את המשחק בריאים ושלמים

הרבה חיוכים מהולים בעצב נרשמו הערב במחנה השוויצרי. הנבחרת המארחת סיימה את האליפות עם יכולת טובה וניצחון 0:2 על פורטוגל, אבל גם אכזבה גדולה מההדחה מהטורניר. "היינו חייבים את זה לקובי קון ולקהל", אמר כובש הצמד הקאן יאקין, שסיים את האליפות כשבמאזנו שלושה שערים, ולמעשה נכנס להרכב רק בגלל פציעתו של הקפטן אלכסנדר פריי. "השגנו וניצחון והוכחנו שאנחנו מסוגלים לכך. זו הייתה מתנת פרידה ראויה למאמן. רצינו להשיג משהו באליפות אירופה במדינה שלנו. אנחנו עדיין מאוד מאוכזבים על שני ההפסדים, אבל הניצחון הזה יעזור לנו להתנחם".

"זה אושר גדול לנצח, אבל יש גם דמעות של אכזבה. היינו שווים לפחות נקודה משני המשחקים הראשונים", אמר קון, שמסיים את תפקידו בנבחרת ויוחלף על ידי אוטמר היצפלד, מאמן באיירן מינכן. "אבל למרות שאנחנו הולכים הביתה, השגנו את הדבר החשוב ביותר, שימחנו את האוהדים שלנו".

דקו: "סקולארי היה חייב לדאוג לעתידו"

מנגד בפורטוגל לא נרשמו פרצופים עצובים למרות ההפסד. כאשר, הראש של אנשי הנבחרת כבר נמצא ברבע הגמר, שם תפגוש פורטוגל את הנבחרת שתסיים שניה בבית ב'. המאמן, לואיז פיליפה סקולארי, שעלה עם הרכב מחליפים מחשש לפציעות והרחקות, לא הסתיר את המטרה האמיתית שלו במשחק האחרון: "כל מה שהיינו צריכים זה לנצח בשני המשחקים הראשונים. אנחנו לא יודעים מי תהיה היריבה שלנו, אבל אני שמח שיהיה לי סגל מלא, ללא פצועים".

בינתיים, בנבחרת ממשיכים להתמודד עם עזיבתו של סקולארי לצ'לסי בתום האליפות. לאחרונה פורסמו ביקורות מצד שחקנים בנבחרת על עיתוי ההודעה. סקולארי דרש מהשחקנים ובראשם, כריסטיאנו רונאלדו, לא להתייחס לעתידם בקבוצות בזמן האליפות, אך לא עמד בכך בעצמו.

הקשר דקו, שעדיין לא מצא קבוצה לעונה הבאה, התייצב לצידו של מאמנו: "סקולארי היה כן לאורך כל הדרך. נגמר לו החוזה והוא צריך לקבל החלטות לגבי עתידו המקצועי. התקשורת צריכה להבין אותו, הוא אדם שתמיד מדבר מהלב. אנחנו עצובים שהוא עוזב, הוא האיש שאחראי לרוח הקבוצתית והאחדות שלנו ועכשיו יש לנו יותר מוטיבציה להשיג את המטרה שהיא לזכות באליפות אירופה". דקו אמר כי הוא בטוח שסקולארי יצליח בצ'לסי, וסירב להתייחס לשאלה האם יצטרף אליו בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully