וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הפסד לברזיל, רק תיקו ביתי לארגנטינה

ברזיל נראתה רע בהפסד 2:0 בפראגוואי, ארגנטינה השוותה בזמן פציעות ל-1:1 בבית עם אקוודור, והשתיים יגיעו במצב רע למפגש ביניהן ביום רביעי

בזמן שכל העיניים נשואות ליורו, בדרום אמריקה חזרו לשחק את מוקדמות מונדיאל 2010, אחרי 7 חודשי הפסקה. אחרי חמישה מחזורים, חייבים להודות שהטבלה נראית די מוזר, כשפרגוואי מוליכה את הבית עם 13 נקודות, 3 נקודות יותר מלארגנטינה ו-5 יותר מלברזיל.

אמש (ראשון) פגשה ברזיל את פרגוואי באסונסיון, ואם לשפוט לפי המשחק, החבורה של דונגה תצטרך לעשות שינוי גדול כדי להתמקם במקום הראשון. פרגוואי, שלא הפסידה עד כה בבית, ניצחה בלי הרבה בעיות 0:2, שמרה על מקומה הראשון והשאירה את הסלסאו עם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון חוץ.

הלילה המפתיע נמשך בבואנוס איירס, כשארנטינה סיימה ב-1:1 מאכזב מול אקוודור. צ'ילה שיפרה את מעמדה עם ניצחון חוץ 2:0 בבוליביה, ולקראת המפגש המסקרן בין ברזיל לארגנטינה ביום רביעי, נדמה שהיבשת הלטינית שוב רותחת.

פראגוואי - ברזיל 0:2

למרות שחסרה את קאקה ורונאלדיניו, ברזיל פתחה בהרכב חזק ביותר, כולל לוסיו, ז'ילברטו, לואיס פביאנו ורוביניו. פרגוואי הגיעה מלאת ביטחון ועלתה עם 3 חלוצים, החלטה שהשתלמה, ובגדול, במיוחד כשמנגד עלו הברזילאים עם 4 שחקני הגנה ו-3 קשרים אחוריים. אחרי ששלטה בפתיחת המשחק, בדקה ה-26 דחק רוקה סנטה קרוז, כוכב נבחרת פרגוואי, כדור שהוגבה מהקרן כדי לעשות 0:1 למארחים, יתרון מוצדק שהספיק עד המחצית הודות ליכולת חלשה של הברזילאים.

שלוש דקות בתוך המחצית השניה הורחק דריו ורון בצהוב שני, והשאיר את פרגוואי בעשרה שחקנים. אלא שלא עברה דקה, ורוקה סנטה קרוז השכיח הכל, כשבישל משמאל לסלבאדור קבנאס, שקבע 0:2 ענק. בדקה ה-56 הדביק קבנאס כדור למשקוף, ואת הריבאונד של סנטה קרוז הצילו הברזילאים מקו השער. עד הסיום ניסו האורחים לצמק את התוצאה, אך עם יכולת כל כך חלשה, ומול נבחרת עיקשת ונפלאה, זה היה רחוק מלהספיק.

ההפסד הזה מגיע אחרי שברזיל הפסידה במשחק אימון לונצואלה בשבוע שעבר 2:0, וממשיך את הכושר הנוראי ממנו סובלת הנבחרת. ביום רביעי תפגוש ברזיל את ארגנטינה, למשחק שעשוי להיות חיים ומוות לא רק לנבחרת כנבחרת, כי אם לדונגה עצמו. הפסד ליריבה המושבעת, ועתידו של המאמן הצעיר יהיה מעורער ביותר.

"יש ימים שבהם כלום לא עובד", ניסה לתרץ דונגה בסיום, אבל דווקא סנטה קרוז סיכם את זה בצורה מדויקת יותר: "בשום שלב של המשחק לא התקשינו לשלוט בשדה מולם".

ארגנטינה - אקוודור 1:1

האוהדים בבואנוס איירס כבר הרגישו את הפאדיחה, אבל המחליף רודריגו פלאסיו היה שם כדי לנצל בלבול בהגנה האקוודוריאנית, לכבוש בדקה ה-90 ולהשוות ל-1:1 בשנייה האחרונה של המשחק, חמש דקות בלבד אחרי שנכנס. אקוודור, עם 4 נקודות בלבד, עלתה ליתרון אחרי בעיטה של פטריסיו אורוטיה מ-20 מטר בדקה ה-69.

"היה לנו הרבה מזל להשוות ברגע האחרון", אמר מאמן ארגנטינה אלפיו באסילה, "במשחק האחרון שלנו שיחקנו טוב, אבל היום לא".

בוליביה - צ'ילה 2:0

הבוליביאנים שמחו שאופ"א הפכה את החלטתה הקודמת ואישרה להם לארח בלה-פאס הגבוהה (3,600 מטר מעל לפני הים), אבל אחרי 30 דקות המגן גארי מדל כבש את הראשון לצ'יליאנים, והוסיף את השני בדקה ה-76. צ'ילה עם 7 נקודות, בוליביה עם נקודה אחת בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully