וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימור מזרחי פורשת מכדורסל

אחת מהכוכבות הגדולות ביותר שהקפיצו כדור במדינתנו תכנס ביום ג' מסיבת עיתונאים, שם תודיע על פרישה סופית ממשחק פעיל, בגיל 38

מעטות הכדורסלניות בישראל שהן שם דבר, ששמן מייצג משהו גדול יותר מהקבוצה האחרונה בהן שיחקו. לימור מזרחי היא לא רק אחת מאותן כדורסלניות, היא מהבכירות בהן. עכשיו ייאלץ הכדורסל בישראל להיפרד ממנה, לאחר שמזרחי שיחררה היום (ראשון) הודעה לפיה תודיע ביום שלישי על פרישתה ממשחק פעיל. הרכזית הנמוכה היתה ידועה בעיקר בשליטה הנהדרת שלה בכדור, וביכולות המסירה מהטובות שנראו במחוזותינו.

השחקנית הותיקה בת ה-38 מחזיקה בקריירה ענפה במיוחד, שהחלה במדי קבוצת בני יהודה, והמשיכה בשלל קבוצות כמו רמת השרון, רמת חן, חולון, כרמיאל, ואף ליהטטה בחו"ל בקרואטיה ואיסלנד, ועד אלופת פולין, גדיניה. כמו כן, עברה מזרחי גם במרילנד, ואף ניסתה במשך תקופה מסויימת להגיע ל-WNBA, שם נבחנה למספר קבוצות, אך לא הצליחה לבסוף להגשים את החלום.

בין התארים שבאמתחתה נמצאים 4 אליפויות, 4 גביעים, וכמו כן אליפות בקרואטיה. היא אף זכתה בתואר נוסף, במקרה הזה מחוץ למגרש, כשנכללה ברשימת ספורטאיות העשור מוקדם יותר השנה, מטעם משרד החינוך. עולם הכדורסל הישראלי ללא ספק יתגעגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully