וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס החל בסדרת פגישות עם מאמנים

15.6.2008 / 17:29

יו"ר בני השרון צפוי להחליט השבוע על מאמן לעונה הבאה. גיא גודס יפגש עמו כבר היום, כמועמד המוביל, בוסאני ובית הלחמי בהמשך השבוע

בבני השרון מחדשים היום (ראשון) את החיפושים אחר מאמן לקבוצה, לאחר שהיו"ר אלדד אקוניס חזר מחופשה בסוף השבוע החולף. אקוניס ייפגש הערב עם גיא גודס, שמחוזר על ידי הפועל ירושלים, מכבי ראשון לציון ועל ידי עירוני נהריה, יציע לו הצעה כספית ויבקש מגודס תשובה האם הוא מעוניין לחתום בבני השרון, על מנת לא להשהות את ההחלטה. אקוניס צפוי להפגש בהמשך השבוע עם מספר מועמדים נוספים לקבוצה, כשביניהם נמצאים רוני בוסאני, שגם כן מועמד לראשון לציון ולנהריה, ואריאל בית הלחמי, מאמן נבחרת העתודה. דן שמיר, שעשוי להתמנות כעוזרו של דיוויד בלאט בדינמו מוסקבה, ירד בשלב זה מהפרק.

"ההחלטה שתתקבל היא החלטה לטובת בני השרון", כך אמר גורם בכיר במועדון, "עד סוף השבוע בטוח יהיה מאמן לבני השרון. מישהו יכול להגיד שאקוניס בחר מאמן רע בשנים האחרונות? בני השרון היא מועדון צמרת בישראל ובזכות בחירות טובות של היו"ר שלה בין היתר. הקבוצה תמשיך להיות מהמובילה בכדורסל הישראלי גם תחת המאמן הבא של הקבוצה והצוות המקצועי שיחתום בקבוצה".

המאמן שבסופו של דבר יגיע לבני השרון ימצא את הקבוצה במצב הטוב ביותר בליגת העל עד כה. בסגל של אקוניס חתומים כרגע הזרים עוסמאן סיסה וקוקי בלצ'ר, מהעונה שעברה, ושון ג'יימס שחתם לפני שבועיים לשנתיים. בקאדר הישראלי ניתן למצוא את מאיר טפירו שנשאר בקבוצה, לצידו של שון מונסון ובן רייס שחתמו השבוע. ארז כץ וניצן חנוכי, צפויים להשאר גם כן בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully