וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקופולידיס ואנצאס הודיעו על פרישה מנבחרת יוון

השוער הוותיק והמגן הכריזו כי יתלו את המדים הלאומיים לאחר המשחק נגד ספרד, שיסיים את דרכם ביורו. ביוון עדיין מקווים להשיג שער זכות ונקודות

צילום: רוטרס. עריכה ותרגום: גדי וינסטוק

אולי זה בגלל הגילאים שלהם, אולי בגלל ההופעות המבישות עד כה ביורו. השוער אנטוניס ניקופולידיס והמגן פרסקבאס אנצאס הודיעו על פרישה מנבחרת יוון בתום היורו, לאחר המשחק האחרון בשלב הבתים נגד נבחרת ספרד.

לניקופולידיס בן ה-37, שהיה שותף בסגל של הנבחרת שזכתה ביורו ב-2004, 89 הופעות במדים הלאומיים. אנצאס בן ה-31 עם 25 הופעות. "המשחק נגד ספרד יהיה האחרון שלי בנבחרת", הצהיר שוערה של אולימפיאקוס. "עברנו תקופות גדולות לצד רעות, אבל הדבר הכי חשוב זה שתמיד היינו משפחה".

חרף הפרישה של שני השחקנים, הרי שהיוונים לא מרימים ידיים כל כך מהר. הנבחרת מהבלקן רוצה להבקיע שער זכות ראשון בטורניר ולהשיג נקודות, לאחר שני הפסדים לשבדיה ורוסיה. "המטרה שלנו היא לא לסיים את שלב הבתים ללא נקודות", אמר המגן יאניס גומאס. "האכזבה שלנו תהיה גדולה יותר, אם לא נצליח להשיג נקודות מול ספרד". גומאס סיכם את האווירה במחנה היווני: "אנחנו חייבים לשחק על הכבוד ועבור הדגל, כדי להפוך את החוויה לפחות מרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully