וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון מעוניינת באנדרה אמט

15.6.2008 / 15:52

האלופה לא תעמוד בדרכו של טרה סימונס, אם יבקש לעזוב למכבי ת"א. בינתיים עלה שמו של מלך הסלים בליגה הבלגית כמועמד

בהפועל חולון יחלו בימים הקרובים בשיחות עם שחקנים, על מנת להתחיל לבנות את הסגל. זאת לאחר שמסיום העונה עסקו ראשי הקבוצה בבירור עלויות של שחקנים וגם בחגיגות האליפות.

לאחר חתונתו ביום שישי האחרון של המאמן/בעלים מיקי דורסמן צפויים בקבוצה להאיץ מהלכים בנוגע לסגל. אחד השחקנים שמחזיקים בחוזה אך עשויים למצוא את עצמם משחקים בקבוצה אחרת הוא טרה סימונס, שמבוקש על ידי מכבי תל אביב. גורם בכיר בחולון אישר את הידיעה כי במידה וסימונס יבקש להשתחרר מחוזהו, לא צפויה חולון לעמוד בדרכו. מיקי דורסמן התייחס לנושא שחקנים שלא רוצים להיות בקבוצה אחרי הזכיה באליפות: "זו החלטה דו צדדית, מי שלא ירצה, לא יהיה פה".

אחד המועמדים להחליף את סימונס הוא האמריקאי אנדרה אמט (26, 1.96) שחקנה של ליאז' הבלגית. בחולון הביעו בימים האחרונים עניין באמט, אך בשלב זה לא נעשתה פנייה אל השחקן או אל נציגיו. אמט זכה בתואר מלך הסלים בעונה האחרונה בבלגיה עם ממוצעים של 23.9 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק.

אמט הוא בוגר מכללת טקסס-טק, ונבחר במקום ה-35 בדראפט 2004 על ידי סיאטל, ששלחה אותו לממפיס שם שיחק שמונה משחקים בעונת 2004/5. את עונת 2005/6 העביר אמט על הספסל של אלופת הליגה מיאמי היט, ובעונת 2006/7 שיחק במשך חודש בריטאס וילנה. לאחר מכן שיחק בליגת הפיתוח במדי לוס אנג'לס לפני שהגיע לליאז'. אמט נחשב לחודר מצוין ולשחק שקשה לעצור כשהוא לוקח כדור לסל.

בגזרת השחקנים הישראלים בחולון אין חדש. עמית תמיר ואבישי גורדון מחזיקים בחוזה לעונה הבאה, והם היחידים שיש להם מעמד כזה. גוני יזרעאלי צפוי לצאת לחופשה בתאילנד בסוף החודש, ובחולון יעשו מאמץ על מנת להגיע להבנות עמו עד נסיעתו. בגזרת מורן רוט בשלב זה אין חדש, כשהשחקן מחזיק בהצעות מבלגיה ורוסיה, אך בקבוצה רוצים לראות אותו ממשיך עונה נוספת. בקבוצה מנסים לגייס כסף על מנת לשפץ את אולם הפחים כדי שיהיה כשיר למשחקי היול"ב קאפ, אך נראה כי חולון תאלץ לנדוד לראשון לציון או לנוקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully