וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדאל מוכן לדשא

הספרדי ניצח את דג'וקוביץ' 6:7, 5:7 וזכה בטורניר קווינס. פדרר זכה בטורניר האלה אחרי 3:6, 4:6 על קולשרייבר. אובזילר ניצחה באיסטוברן

לא מעט מלעיזים המתינו בסיבוב טורניר קווינס לרפאל נדאל, אלוף הרולאן גראוס הטרי, בטענה כי שליטתו מסתכמת בעיקר בחימר, ומול התותחים הגדולים הוא ייכשל כשהמערכה תגיע אל הדשא. היום (ראשון) המשיך הספרדי הצעיר לענות לכל מבקריו, כשניצח בשתי מערכות את נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, 6:7, 5:7, וזכה בטורניר כולו.

הפתיחה לא בישרה על הבאות, כשנדאל נפל לפיגור קריטי של 3:0 בפתיחת המשחק. אלא שהספרדי לא נתן לשבירה לשבור אותו, חזר למשחק בדרך לניצחון במערכה. הזכייה בטורניר אמורה לספק לא מעט ביטחון לנדאל, שבוע בלבד לקראת טורניר הדשא הגדול מכולם, ווימבלדון, בו ינסה לזכות כנגד כל הסיכויים, ושוויצרי אחד.

רוג'ר פדרר, שהפסיד בשבוע שעבר בגמר הרולאן גארוס לרפאל נדאל, פתח ברגל ימין את עונת הדשא. השוויצרי ניצח בקלות 3:6, 4:6 את פיליפ קולשרייבר הגרמני וזכה בטורניר האלה. 73 דקות בלבד נדרשו לפדרר להשיג את הניצחון ה-59 ברציפות שלו על דשא ולהבטיח את הזכייה החמישית בקריירה בהאלה.

הטניסאית הישראלית ציפי אובזילר, המדורגת 120 בעולם, רשמה היום (ראשון) עוד ניצחון במוקדמות טורניר איסטבורן (סך פרסים של 600 אלף דולר), כשגברה על הסלובנית אנדריאה קלפאץ (128 בעולם) - 6:7 (1-7), 0:6. בסיבוב המוקדמות הבא והאחרון תתמודד אובזילר מול צווטאנה פירונקובה הבולגריה (40 בעולם).

בגמר טורניר בירמינגהאם מתמודדות האוקראינית קטרינה בונדרנקו והבלגית יאנינה וויקמאייר. בברצלונה ישחקו הרוסיה מריה קירילנקו והספרדיה מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז.

* המדורג מספר 4 בעולם, ניקולאי דוידנקו הרוסי, אסף היום (ראשון) את התואר השלישי שלו העונה, לאחר שגבר בגמר טורניר ורשה על הספרדי טומי רוברדו. דוידנקו, שהיה מדורג ראשון בטורניר, ניצח בשתי מערכות את המדורג 2 בטורניר 3:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully