וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יבוריאן קרוב, מסיקה יעזוב

15.6.2008 / 13:28

הצהובים מאיצים את המגעים בנוגע לרכישת חלוץ סכנין, המגן-קשר יעבור ללרנקה. בוזגלו יחתום בקרוב על חוזהו, קמנאן עתיד להישאר

במכבי תל אביב יאיצו השבוע את המגעים בנוגע לעסקת רכישתו של חלוץ בני סכנין, איליה יבוריאן. תנאי חוזהו של יבוריאן בקבוצה של רן בן שמעון כבר סגורים. כעת נותר לגשר על הפערים הקשורים בפיצוי הכספי, אותו דורשת סכנין עבור החלוץ. מכבי מוכנה לשלם לסכנין סכום של חצי מיליון דולר, כשבימים הקרובים ינסו ראשי הצהובים לסגור סופית את העסקה.

שחקן הרכש הראשון של הצהובים בעידן רן בן שמעון צפוי להיות החלוץ מאור בוזגלו, שסגר למעשה את כל תנאיו בקבוצה. בין הצדדים כבר הועברו טיוטות חוזה, כאשר השאיפה היא שכבר הלילה או לכל המאוחר מחר (שני), ייחתם החוזה הרשמי ובוזגלו יהפוך להיות שחקן מכבי תל אביב מן המניין.

דדה חדד, סוכנו של החלוץ הצרפתי יאניק קמנאן, נפגש עם המנכ"ל עוזי שעיה בנוגע לעתידו של השחקן. שעיה הבהיר לחדד כי קמנאן שחקן של מכבי והוא יוזמן לפתיחת האימונים. קמנאן, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, הבהיר לסוכנו כי הוא מעוניין להישאר בצהובים. חדד אישר את הדברים ואמר לוואלה! ספורט: "אכן נפגשתי עם שעיה. הוא הבהיר לי חד משמעית שקמנאן יוזמן לפתיחת האימונים וכי אין כוונה לשחררו".

הבלם אבי יחיאל, שסיכם את תנאיו לשנתיים נוספות, צפוי לחתום בימים הקרובים על החוזה. יחיאל החלים לחלוטין מפציעתו ובקבוצה מייעדים לו תפקיד מרכזי בחוליית ההגנה לעונה הבאה.

תג המחיר על אסוס: מיליון יורו

שמו של הבלם הקרואטי איגור טומאסיץ' שוב עלה על הפרק והוא נמצא חזק על הכוונת של ראשי המועדון. הבלם, ששיחק בעבר בהפועל פתח תקוה, סיים העונה חוזה של שלוש שנים בלבסקי סופיה, והמאמן רן בן שמעון סבור כי הוא מתאים מאוד לקבוצה. גורמים בהנהלה אמרו היום כי כלום עדיין לא סגור עם הבלם וכי יש בידיהם מספר הצעות נוספות של בלמים זרים המועמדים להצטרף לקבוצה.

אותו גורם אף התייחס לשמועות על כך שלבסקי סופיה מעוניינת בקשר הקבוצה ג'ונתן אסוס והבהיר: "אסוס שחקן של מכבי, יש לו חוזה לעונה הבאה. אנחנו לא יכולים להתייחס לכל ליצן שקורא לעצמו סוכן ולענות על כל הצעה. אם תגיע הצעה רשמית כלשהי של קבוצה כזו או אחרת נתייחס לכך בהתאם. בכל מקרה תג המחיר על שחרורו של אסוס הוא מיליון יורו".

מסיקה בדרך ללרנקה הקפריסאית

מי שכנראה לא ימשיך במדים הצהובים הוא הקשר ארז מסיקה, שצפוי לעבור לקבוצת לרנקה הקפריסאית, אותה מאמן הישראלי ניר קלינגר. מסיקה ביקש תחילה לבדוק את האופציה להמשיך שנה נוספת בקרית שלום. סוכנו גלעד קצב נפגש עם הנהלת מכבי והגיש להם הצעה כספית בגובה של 150 אלף דולר. במכבי הבהירו לא יוכלו לעמוד בחוזה כזה ובשלב זה נראה כי מסיקה יעבור לקפריסין, שם הוצע לו חוזה לשנתיים בגובה 150 אלף דולר לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully