וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מרטינוביץ' ימשיך עונה נוספת

15.6.2008 / 12:00

הבלם הסרבי קרוב לחתימה. בשכונה מנסים להשאיר את זאב חיימוביץ', שמבוקש באשדוד, ואת משה ביטון. גיא לוזון מעוניין בכפיר אדרי

בבני יהודה ממשיכים להתכונן לעונה הבאה ועובדים במרץ על השלמת סגל השחקנים כבר בשבועות הקרובים.

מילאן מרטינוביץ', בלמה הסרבי של הקבוצה, שסיים את חוזהו בתום העונה שנסתיימה, קרוב מאוד לחתימה לעונה נוספת בשכונה. מרטינוביץ', שהיה אחד מהברגים המרכזיים במסע ההישארות של הקבוצה בליגת העל, שוחח עם המנכ"ל משה דמאיו והשניים סגרו את רוב פרטי חוזהו של הבלם לעונה הקרובה.

ראשי המועדון הצהירו כבר מספר פעמים כי ינסו לעשות הכל בכדי לשמר את רובו של הסגל שהשאיר את הזהובים בליגה. בשכונה רוצים להשאיר לעונה נוספת גם את הבלם זאב חיימוביץ', שסיים את חוזהו וכעת הוא מבוקש במספר קבוצות בליגת העל. מחצית מכרטיסו של חיימוביץ' שייך לרונן אלעד, הבעלים של הפועל פ"ת, בעוד שבחמישים האחוזים הנותרים מחזיק ג'קי בן זקן, שרוצה לראות את הבלם משחק אצלו במ.ס. אשדוד. בימים הקרובים צפוי חיימוביץ' להיפגש עם הנהלת בני יהודה ולקבל הצעה כספית לקראת העונה הקרובה.

ביום שישי הוחתם גם הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ' לעונה נוספת וכעת מנסים בשכונה להשאיר גם את החלוץ משה ביטון, שמחזיק אומנם בחוזה לעונה הבאה אך יש לו סעיף שחרור לחו"ל שעומד על 30 אלף דולר בלבד. כמו כן, המאמן גיא לוזון מעוניין לצרף את הקשר כפיר אדרי לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully