וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהאגל: "נסים קורים רק פעם ב-30 שנה"

מאמן נבחרת יוון הודה ש"ב-2004 היה לנו נס". מאמן רוסיה חוס הידינק חגג את הניצחון על אלופת אירופה: "הצגנו רמה גבוהה של כדורגל"

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

סביר להניח שעם אלופות אירופה קודמות, עצם ההדחה לאחר שני משחקים בלבד בטורניר על התואר עליו הן מנסות להגן, היה דרמטי. אלא שאיש לא ציפה שנבחרת יוון, אולי אלופת אירופה הכי לא צפויה ויש יאמרו, לא מתאימה, תגיע גבוה מכך. הערב (שבת) הדחתה של אלופת אירופה המכהנת הפכה לרשמית, לאחר הפסד 1:0 לרוסיה, שהצטרפו ל-0 נקודות עד כה, ול-0 שערי הזכות שלהם.

"גם צרפת או איטליה לא יעלו"

"לא הבקענו מול שבדיה במשחק הראשון ולא הבקענו היום", אמר מאמן יוון, אוטו ריהאגל לאחר המשחק. "זה מראה איפה הבעיות שלנו קיימות". למרות זאת, המאמן המפסיד הרגיש כי נבחרתו היתה צריכה להציג יכולת טובה יותר באליפות, ואמר באכזבה: "חשבנו שנצליח פה יותר".

המאמן לא השלה את עצמו לגבי הסיכויים מול נבחרתו החזקה של הידינק, ואמר: "ידעתי באיזו רמה אנחנו ושנהייה חייבים שהכל יסתדר לנו כדי לנצח את הרוסים. לצערי, לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות שהיו לנו, אבל תמיד אמרתי שהנבחרת היוונית היא לא אחת שמבקיעה שערים רבים. קיוויתי שנצליח להבקיע אחד, אבל לרוע המזל זה לא קרה".

"אנחנו לא נהיה היחידים שיעופו בצורה מפתיעה כבר בסיבוב הראשון", סיכם המאמן, "גם צרפת או איטליה לא יעלו. קרה לנו נס ב-2004, ונסים קורים רק פעם ב-30 שנה. בגלל זה קוראים להם נסים".

"היינו צריכים להרוג את המשחק מוקדם"

אחרי התבוסה לספרד במשחק הראשון, לא יכלו הרוסים לקוות ליריבה נוחה יותר, בדמותה של אלופת אירופה. שחקניו של חוס הידינק אמנם התקשו במרבית שלבי המשחק מול ההגנה שהביאה לארץ הקטנה את התואר הגדול, אך טעות גדולה של שוער יוון, ניקופולידיס העניקה את 3 הנקודות הקריטיות לרוסים, שעשו חסד עם כל עולם הכדורגל, וסיימו את הפארסה שהיתה אלופת אירופה הנוכחית.

"השחקנים שלי הראו הערב את הרמה הגבוהה של הכדורגל שלהם", אמר המאמן המנצח, הידינק, בסיום. "אני שמח מאוד שהם הגיבו כל כך מהר אחרי התבוסה לספרד. היינו צריכים להרוג את המשחק מוקדם יותר. כשיש לך 5-6 הזדמנויות, אתה חייב לנצל לפחות חצי מהן. שיחקנו כדורגל טוב, וכולם עשו את העבודה שלהם מבחינה הגנתית". לגבי המשחק הבא של נבחרתו מול שבדיה, שלמעשה יקבע האם תעפיל לשלב רבע הגמר, אמר הידינק: "זה יהיה משחק שונה. הם יריב קשה ומאוד מנוסה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully