וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים מחכים לתשובה של גודס

14.6.2008 / 23:41

המאמן שקיבל הצעה מהקבוצה, יפגש עם בני השרון, ולאחר מכן יגבש החלטה לגבי עתידו. בירושלים מקווים כי פניני ישאר. מאסי מועמד

בהפועל ירושלים מחכים לתשובה סופית מעוזר מאמן מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, גיא גודס, לגבי רצונו ותנאיו הכספיים להגעה לעמדת המאמן בבירה. פגישה רשמית בין אורי מנצור, נשיא המועדון, גודס, ורואה החשבון של המועדון נערכה ביום חמישי, ובקבוצה מחכים עכשיו להחלטה של גודס האם הוא יחתום בירושלים או לא. גודס צפוי להפגש מחר (ראשון) עם אלדד אקוניס, יו"ר בני השרון, שחוזר מחופשה, לגבי עמדת המאמן בבני השרון, והוא כבר נפגש באמצע השבוע עם אנשי מכבי ראשון לציון אותה אימן בעונת 2005/6.

"ההחלטה היכן גיא גודס יאמן, תהיה קודם כל שלו", אמר גורם בירושלים. "אנחנו רוצים אותו אבל עוד שתי קבוצות קטנות מאיתנו רוצות אותו. הוא צריך להחליט איפה הוא רוצה לעבוד". אגב, אלכסנדר פטרוביץ', אחיו של הכדורסלן המנוח דראגן, מאמן זאדאר בעונה החולפת, ששמו עלה כמועמד לירושלים עם סיום העונה, חתם היום על חוזה בזאדאר לעונה נוספת, ובכך ירד שמו מבורסת המועמדים לקבוצה.

שחקן שבירושלים היו מעוניינים להביא הוא כריס מאסי, שחקנה של עירוני אשקלון בעונה שעברה. באשקלון יתקשו לעמוד בדרישותיו של מאסי בן ה-30, שמוערכות בכ-200 אלף דולר לעונה. מאסי הגיע העונה לאשקלון באמצע העונה מגראן קנריה הספרדית, ורשם ב-14 משחקים 12.9 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק. בירושלים הספיקו לברר את עלותו של מאסי ואותו גורם בירושלים אישר והוסיף: "בשנה שעברה היה לנו ניסיון עם כמה זרים שעלו הרבה כסף ולא תרמו. אפשר למצוא שחקנים בעלות של 200 אלף דולר, שמשחקים כמו שחקנים של חצי מיליון דולר. הכל תלוי בסיטואציה".

לגבי השחקנים הישראלים בקבוצה, מחכים בירושלים להתפתחויות בנוגע לגיא פניני, המחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אך במידה ויקבל הצעה מחו"ל יוכל להשתחרר מהחוזה תמורת פיצוי. בירושלים מאמינים כי פניני ישאר בסופו של דבר בקבוצה גם בעונה הבאה. בירושלים שוקלים לוותר על ג'יימי ארנולד בשל עלותו, וכל זאת בעקבות הפסקת העזרה הכלכלית שארקדי גאידמק העניק לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully