וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אראגונס: "מזל שיש לנו את וייה"

מאמן ספרד חלק מחמאות לחלוצו אחרי שער הניצחון שכבש בתוספת הזמן, והוסיף: "חרגתי ממנהגי כשחגגתי עקב התזמון". לארס לאגרבק: "קיבלנו שער מכלום"

שישה שערים נכבשו עד כה בתוספת הזמן, שלושה מהם היו מכריעים, רק שניים, כאלה שניצחו משחקים. אחד מהם היה של דויד וייה. החלוץ הספרדי, שכבש שלושער במשחק הראשון נגד נבחרת רוסיה, הבקיע הפעם שער אחד, אבל כמה שהוא היה מתוק. ספרד הצליחה לנצח 1:2 את שבדיה והיא עדיין מושלמת ביורו.

"הדבר החשוב ביותר זה שהשגנו שש נקודות משני המשחקים", אמר כובש שער הניצחון, דויד וייה, מלך השערים עד כה של הטורניר. "זה גם נהדר ששוב הבקעתי".

"מלבד 15 דקות בהן נדבקנו בשיטת המשחק של נבחרת שבדיה ושלחנו כדורים ארוכים, אני חושב שהיינו הנבחרת הטובה יותר על המגרש", אמר מאמן נבחרת ספרד, לואיס אראגונס. "יש לי הרבה כבוד לשבדיה. היא גרמה לנו לעבוד קשה מאוד".

אראגונס היה באופוריה לא אופיינית בעקבות שער הניצחון: "הגול של וייה היה מדהים. יש לנו מזל שיש לנו אותו. הוא הבקיע שער כמעט בלתי אפשרי. כשאתה מסתכל על זה מהצד אתה שואל 'איך הוא הציח לעשות דבר שכזה'? צריך תמיד שגם תהיה אמונה במזל. החגיגה שלי בשער לא הייתה רגילה. ראיתי את הספסל של הנבחרת והתלהבתי. אני אדם שבדרך כלל לא חוגג, כך שזה היה לא רגיל עבורי, אבל השער היה כל כך מאוחר".

התאחדות הכדורגל הספרדית הודיעה כי בלם הנבחרת, קרלס פויול שנפצע והוחלף בדקה ה-24 על ידי ראול אלביול, יעבור סדרת בדיקות ביום ראשון בהן תתברר חומרת פציעתו.

לאגרבק: "הפסד מר מאוד"

שבדיה, שניצחה במחזור הראשון 0:2 את יוון, הגיעה עם ביטחון גבוה למשחק. השחקנים של לארס לאגרבק הציגו יכולת טובה, אבל נכנעו כידוע לשער של וייה. לאגרבק היה, כמובן, מאוכזב מאוד: "זוהי דרך מאוד מרה להפסיד משחק. עם כל הכבוד לנבחרת ספרד, הרי שקיבלנו שער מכלום. היינו טובים במחצית הראשונה של המשחק ויצרנו יותר מצבים, למרות שספרד החזיקה יותר בכדור.

"אני חייב לברך אותם על הניצחון והעלייה. אמרתי עוד לפני המשחק שהם הנבחרת בעלת סגנון המסירות הכי טוב בעולם. גורלנו עדיין בידיים שלנו. נטען מחדש את הבטריות שלנו לקראת המשחק נגד רוסיה. אני חושב שיש לנו סיכוי אמיתי לעלות. יש לנו מספיק אופי".

לגבי חילופו של זלאטן איברהימוביץ' בתחילת המחצית השנייה אמר המאמן: "הוא סבל מכאבים בברך. התייעצתי עם הצוות הרפואי והחלטנו לא לסכנו. הוא היה יכול לשחק אולי עוד כמה דקות, אבל חשבנו שלהוציא אותו זו אופציה טובה יותר. אני לא יודעים אם אנחנו תלויים בלזאטן, אבל הוא שחקן ברמה עולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully