וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה - צ'כיה: נקודה לא תכריע, הנקודה הלבנה כן

שתי הנבחרות יתמודדו בקרב ישיר על העלייה לרבע הגמר. תיקו יביא להכרעה ע"י בעיטות מהנקודה הלבנה, לראשונה בהיסטוריה של היורו

המשחק בין טורקיה וצ'כיה (21:45, שידור ישיר בספורט1) על העלייה יכול להיות אולי אחד המשחקים המרתקים ביורו הזה, ואולי בכלל באליפויות אירופה. מלבד הקרב הישיר על העלייה, הרי שתוצאת תיקו בין שתי הקבוצות תביא ל...שימו לב: בעיטות הכרעה מ-11 מטרים, לראשונה בתולדות היורו. בעיטות הכרעה מ-11 מטרים לאחר 90 דקות, למרות שזהו לא שלב נוק-אאוט.

התקנות החדשות של אופ"א קובעות כי אם המשחק בין שתי קבוצות המתמודדות ביניהן בסיבוב המשחקים האחרון, מסתיים בתיקו, כשהן שוות בנקודות, בהפרש השערים, ובשערים שכבשו, הרי שאז המשחק יוכרע בפנדלים. המשחק יייערך בסטאד דה ז'נב, השופט יהיה פיטר פרוידפלט.

טורקיה מפגינה ביטחון עצמי גבוה

אחרי הניצחון בדקות הסיום על נבחרת שוויץ, נבחרת טורקיה הפכה מנבחרת אובדת עצות לנבחרת מאוד בטוחה בעצמה. פתיח טארים המאמן, הקרוי בטורקיה 'הקיסר', הסתובב כטווס, ופיזר הבטחות כי רק עכשיו טורקיה התחילה את הטורניר.

קאזים קאזים, שחקנה של פנרבחצ'ה, הודה שהוא לא היה מודע לכך שהמשחק עשוי להיות מוכרע בפנדלים, אבל אמר: "בכל אופן, אנחנו נהיה מוכנים. אני בטוח שהמאמן שלנו יודע את זה. אי אפשר לחשוש מפנדלים. זה המשחק. כולם רגועים עכשיו. זה בידיים שלנו, אם ננצח את צ'כיה נעלה לשלב הבא".

שוער נבחרת טורקיה, וולקן דמירל, נשמע קצת חושש יותר: "נעשה הכול כדי שהמשחק לא יגיע לפנדלים". ארדה טוראן, מבקיע שער הניצחון בתוספת הזמן על שוויץ, מאמין בשוער: "אנחנו כולם בוטחים בו שהוא יעשה את מה שצריך לעשות".

הרכב משוער נבחרת טורקיה: וולקן דמירל, האמיט אלטינטופ, סרבט צ'טין, אמרה אסיק, הקאן באלטה, גוקדניז קרדניז, טומר מטין, מהמט אורליו, ארדה טוראן, סאנלי טונצ'איי, ניהאט קאבצ'י.

צ'כיה שומרת על פאסון

הנבחרות של קרל ברוקנר פתחה טוב עם ניצחון על המארחת שוויץ 0:1, אבל במשחק השני לא יכלה לפורטוגל החזקה. למרות שהשוותה ל-1:1, הרי ששערים של רונאלדו וקווארסמה הנחילו לה הפסד ביורו.

הצ'כים יכולים להיות יותר מעודדים ויותר בטוחים אם הם יגיעו לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. צ'כיה לקחה חלק שלוש פעמים בפנדלים בשלוש אליפויות גדולות. היא הבקיעה את כל 20 הפנדלים שבעטה וניצחה בשלוש ההתמודדויות. המאמן קרל ברוקנר עתיד לפתוח עם אותו מערך אותו העלה במשחק השני, כשמארק מטיובסקי יועדף על פניו של דויד יארולים כעושה המשחק. כמו כן מילאן בארוש צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט, הפעם בצוותא עם הענק, יאן קולר.

לברוקנר יש תוכניות לא להגיע לפנדלים: "זה לא היה החלק הארי בהכנות שלנו לקראת המשחק. אנחנו לא רוצים לשחק על תיקו ולהיות מבוססים על סיכוי".

לפטר צ'ך, שוער צ'כיה וצ'לסי זכרונות רעים מאוד מההפסד בגמר ליגת האלופות למנצ'סטר יונייטד בפנדלים. למרות זאת הוא אמר: "זו שיטה עדיפה על הטלת מטבע", והוסיף: "זה בידיים שלנו. אני חושב שלא נגיע לפנדלים כי ננצח. זה מסוכן לשחק על תיקו. אני חושב שאנחנו נמנים של שמונה הנבחרות הטובות ביותר".

הרכב משוער נבחרת צ'כיה: פטר צ'ך, זדנק גריגרה, תומאס אויפאלושי, דויד רוזנהאל, מארק ינקולובסקי, יאן פולאק, מארק מטיובסקי, יארוסלב פלאסיל, ליבור סיונקו, יאן קולר, מילאן בארוש.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully