וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויץ - פורטוגל: זו שגמרה וזאת שרק מתחילה

המארחת, שתסיים את דרכה בטורניר לאחר שלב הבתים, מחפשת ניצחון ראשון באליפויות אירופה השונות, מול הרכב המחליפים של סקולארי

שני סיבובים של היורו עברו, וכעת אנחנו נכנסים לאחרון. אם בשבוע האחרון התרפקנו על שני משחקים בשעות שונות, הרי שכעת שני המשחקים ישוחקו במקביל על מנת לשמור על הגינות. המשחק הפחות מעניין של בית א' יפגיש את פורטוגל, שהבטיחה את עלייתה לרבע הגמר, עם המארחת, שוויץ, לה זה יהיה משחק הפרידה מהטורניר, לאחר שנחלה שני הפסדים (21:45, שידור ישיר בערוץ 10).

לנבחרת של פליפה סקולארי מספיק תיקו במשחק כדי לסיים ראשונה בבית, כשגם הפסד יותיר אותה ככל הנראה בראש. גם המשחק הזה, כמו שני האחרים של נבחרת שוויץ, ייערך במגרשה הביתי, סנט ג'ייקוב פארק, שבבאזל. השופט יהיה קונראד פלאוץ האוסטרי.

פורטוגל אוגרת כוחות

לנבחרת הלטינית של סקולארי, שסיפקה עד כה שתי הצגות מרשימות, אסור לפשל גם אם המשחק השלישי בבית הוא לפרוטוקול בלבד מבחינתה. היא צריכה להמשיך ולהרתיע את יריבותיה העתידיות בשלבים הבאים. פורטוגל עם שש נקודות ותיקו ישאיר אותה בראש הבית. אם תפסיד, הרי שהמנצחת בין טורקיה לצ'כיה תוכל לתפוס את מקומה, אולם יחס השערים של הפורטוגלים טוב כעת בהרבה מאשר שתי הנבחרות (פורטוגל עם 4+, טורקיה וצ'כיה עם 1-).

הנבחרת שהכי הרשימה את סקולארי אחרי סיבוב המשחקים הראשון הייתה גרמניה. מפגש עימה הוא אופציה ריאלית מאוד, שכן גרמניה כבר לא יכולה לזכות בראשות בית ב'. לפיכך ייתכן כי סקולארי אכן ייתן מנוחה למספר שחקנים.

"אנחנו כולנו צריכים להיות מוכנים לשחק, אם סקולארי יצטרך איתנו. המאמן יכול להציב אותי בכל עמדה", אמר פרננדו מיירה, שלא פתח בניצחונות על צ'כיה וטורקיה, אולם כעת עשוי לפתוח כדי לתת מנוחה לארמנדו פטיט. גם ריקרדו השוער מאמין בכל מאודו בסקולארי: "יש לנו ביטחון מלא בו".

הרכב משוער נבחרת פורטוגל: ריקרדו, מיגל, פפה, ברונו אלבש, פאולו פריירה, נאני, פרננדו מיירה, ראול מיירלס, ריקרדו קווארסמה, נונו גומש, הוגו אלמיידה.

משחק אחרון לקון, ניצחון ראשון לשוויץ?

הנבחרת של קובי קון הייתה קרובה לסיים את המשחק השני שלה באליפות בתיקו עם טורקיה ובכך לשמור על סיכוי לעלות, אולם שער בתוספת הזמן של ארדה גנז את חלומותיה על עלייה לרבע הגמר. אבל לשוויצרים בכל זאת יש חלום - להשיג ניצחון ראשון באליפות אירופה. מחד זה יהיה קשה מאוד נגד פורטוגל החזקה, מאידך, לא בטוח שהנבחרת הלטינית תיתן את כל מה שיש לה לפני הקרבות הבאים עליה.

"עוד לפני שהתחלנו את היורו, חשבתי שניצחון ראשון לנבחרת יהיה הישג אדיר", אמר קון. "למה אי אפשר לעשות את זה נגד פורטוגל", שאל בתימהון המאמן, שיוחלף לאחר סיום היורו על ידי אוטמאר היצפלד. "אני חושב שכל השחקנים שלנו רוצים לחתום את היורו בצורה יפה. כמו כן, זה גם מגיע לקהל שלנו". שוויץ תחסר גם במשחק האחרון באליפות את צמד החלוצים המובילים שלה, אלכס פריי, שנפצע במשחק הראשון ומרקו שטרלר. לשוויץ שמונה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ב-19 מפגשיה עם פורטוגל. אלא שהניצחון האחרון היה לפני 26 שנים. פורטוגל ניצחה את העימות האחרון ביניהן 0:1 ב-1993.

הרכב משוער נבחרת שוויץ: דייגו בנאגליו, סטפן ליכסטיינר, יוהאן דג'ורו, פיליפ סנדרוס, לודוביק מאניאן, ואלון בהרמי, גוקאן אינלר, גלסון פרננדז, יוהן פונלאנטן, דניאל ג'יגקס, הקאן יאקין.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully