וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל מכסח גם בדשא

אלוף הרולאן גארוס גבר בחצי הגמר בקווינס 5:7, 4:6 על האלוף היוצא אנדי רודיק, ויתמודד על התואר מול דג'וקוביץ'. פדרר בגמר האלה

רפאל נדאל ממשיך להסתער גם על משטחי הדשא. כשבוע אחרי שזכה בתואר הרביעי ברציפות ברולאן גארוס על החימר, העפיל השור הספרדי לגמר טורניר קווינס היוקרתי, אחד מטורנירי ההכנה הכי חשובים לטורניר ווימבלדון.

ניצחונו של נדאל לא היה עוד ניצחון. הוא גבר על אנדי רודיק. האמריקאי זכה חמש פעמים בטורניר וארבע פעמים בחמש השנים האחרונות. אלא שהפעם כאמור הוא לא יכל לנדאל, שגבר עליו בשתי מערכות בחצי הגמר 5:7, 4:6.

רודיק לא נשבר בכל הטורניר, עד המשחק מול נדאל. מול הספרדי זה כבר היה סיפור אחר לגמרי, כשאלוף הרולאן גארוס מציג טניס כמעט מושלם ומנצח תוך 87 דקות. רודיק ירה 14 אייסים במשחק, אבל זה לא הספיק מול נדאל, שרושם ניצחון 16 ברציפות בכל הטורנירים. נדאל מקווה לזכות בתואר ראשון על דשא, אבל כדי לעשות את זה הוא יצטרך לגבור בגמר על נובאק דג'וקוביץ' הסרבי (3 בעולם) שניצח בקלות את דויד נלבנדיאן 1:6, 0:6.


גם רוג'ר פדרר, אחרי ההפסד בגמר הרולאן גארוס, ממשיך בהכנות לווימבלדון. השוויצרי עלה לגמר טורניר האלה, לאחר שגבר על ניקולאס קיפר הגרמני 1:6, 4:6. פדרר, שזכה בעבר בטורניר הזה ארבע פעמים ברציפות, יתמודד על התואר מול פיליפ קולשרייבר הגרמני (31 בעולם), שגבר בחצי הגמר השני על ג'יימס בלייק 3:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully