וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: ספרד ניצחה 1:2 את שבדיה

וייה כבש שער ענק בתוספת הזמן, כדי לנצח ולהשאיר את הנבחרת האדומה מושלמת. טורס כבש ראשון (15), איברהימוביץ' איזן (34) זמנית

עד הדקה ה-92, היה נראה כי התחמושת ששיחרר דויד וייה מול רוסיה הייתה רבה מדי. חלוץ ולנסיה כבש שלושער ב-1:4 על החבורה של חוס הידינק. אבל הערב (שבת) הוא הוכיח שהוא גם יודע לשחק אותה כמו גדול במאני טיים. שער ניצחון, הרביעי בטורניר של חלוצה המצוין של ולנסיה, קבע ניצחון דרמטי לספרד, 1:2 על שבדיה בקרב על ראשות בית ד'.

שתי הקבוצות נפגשו אחרי שניצחו במחזור הראשון. אחרי ההצגה הגדולה מול רוסיה, הוכתרה ספרד כאחת המועמדות הבכירות לזכייה. המאמן לואיס אראגונס ניסה להוריד לקרקע את שחקניו כשאמר שלא יבליג על התנהגותו של פרננדו טורס. ייתכן שהשועל הוותיק שעל הקווים ידע למה. החבורה שלו הייתה רכה מדי, שאננה מדי, בוטחת בעצמה מדי, ברוב דקות המשחק.

הנבחרת האדומה דווקא פתחה טוב את המשחק, ואחרי רבע שעה של משחק עלתה ליתרון משער של טורס. אלא שמכאן ועד תום המחצית הראשונה השבדים השתלטו על השדה והגיעו למצבים. בדקה ה-34 זה השתלם להם עם שער מצוין של זלאטן איברהימוביץ'. במחצית השנייה ספרד חזרה לשלוט ולתקוף, אבל הייתה רחוקה מהיכולת שאפיינה אותה נגד רוסיה. אין ספק כי לספרדים היה יותר קל מול נבחרת רוסיה ההתקפית וההרפתקנית מאשר מול שבדיה הנוקשה והלוחמנית.

כל זה היה נכון עד הדקה ה-92. במאני טיים, היכן שנעשית ההפרדה בין הגדולים לגדולים באמת, קיבל וייה, שלא הצטיין במיוחד במשחק, כדור, השתחל בין שני שחקנים והשחיל לפינה של איזקסון. איזה סיום דרמטי למשחק די פושר של הנבחרת האדומה. ספרד מבטיחה את מקומה ברבע הגמר, והיא לא תפגוש את הולנד האימתנית כבר ברבע הגמר.

מחצית ראשונה

דקה 4 - אינייסטה ניסה את מזלו בבעיטה מכ-25 מטרים, לאחר שחתך מצד ימין למרכז, אבל הכדור שלו הלך רחוק מהשער השבדי.

דקה 15 - גול! תרגיל קרן חכם נגמר בשער של טורס. וייה קיבל את הכדור ליד קו הרוחב, הוציא לדויד סילבה. האחרון הרים בקלילות למרכז, שם חיכה השור הצעיר עם רגל ארוכה כדי להבקיע. 0:1 לספרד.

דקה 16 - שבדיה כמעט השוותה דקה לאחר מכן, אבל הכדור של אלמנדר, שקיבל מסירה מלארסון, הלך רק לרשת החיצונית.

דקה 22 - איברהימוביץ' הזין את לארסון בכדור מצוין בתוך הרחבה, אבל ניסיון ההקשתה של החלוץ הוותיק הלך גבוה מעל השער.

דקה 34 - גול! שבדיה קיבלה שער שהגיע לה, לאחר שהשתלטה על המשחק, אחרי שער היתרון הספרדי. סטור הרים מאגף ימין לאיברהימוביץ'. החלוץ השבדי המצוין הסתובב על ראמוס, ובעט מכשישה מטרים לפינה של קסיאס, שנגע, אך לא הציל. 1:1.

דקה 37 - דויד וייה שיחרר פצצה אדירה לשער השבדי, אבל איזקון היה במקום כדי לעצור את הכדור.

מחצית שנייה

דקה 46 - עם פתיחת המחצית הוחלף איברהימוביץ' עקב פציעה.

דקה 58 - ארגונס איבד אמון בשחקני ברצלונה, צ'אבי ואינייסטה, והחליפם בפברגאס וקאזורלה.

דקה 63 - הזדמנות ראשונה רצינית של הספרדים במחצית השנייה. וייה העביר לסילבה, שמעשרה מטרים בעט חלש, איזקסון הדף. וייה ניסה להשחיל את הריבאונד, ופגע בדרך בראשו של השוער השבדי. על ההזדמנות השלישית זינק טורס, כשגם הכדור שלו נהדף.

דקה 68 - סנה עלה למעלה, לקח כדור, וירה מכ-25 מטרים טיל לשער. איזקסון היה במקום כדי להציל שער בטוח, כשהדף לקרן.

דקה 79 - הנסון הגיע לכדור חופשי, ושלח מהאוויר לרוחב השער. הנריק לארסון איחר את הכדור בחצי שנייה כדי לשים רגל ולכבוש את השני.

דקה 89 - וייה הוריד כדור מצוין לטורס, ששלח מכ-18 מטרים שטוח על הקרקע, איזקסון עצר את הכדור בבטחה.

דקה 90 +2 - גול! סיום דרמטי למשחק. וייה השתלט על כדור ארוך ששלח קאפדווילה, חדר בין שני מגינים שבדים, ומול איזקסון שלח לפינה הנגדית. שער רביעי למלך השערים עד כה של הטורניר, 1:2 גדול ומתוק לספרד.

הרכב נבחרת ספרד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, קרלס פויול (ראול אלביול, 24), קרלוס מארצ'נה, חואן קפדווילה, מרקוס סנה, צ'אבי (ססק פברגאס, 58), אנדרס אינייסטה (סאנטי קאזורלה, 58), דויד סילבה, פרנדדו טורס, דויד וייה.

הרכב נבחרת שבדיה: אנדראס איזקסון, אולוף מלברג, פרדריק סטור, פטר הנסון, מיקאל נילסון, אנדרס סוונסון, דניאל אנדרסון, פרדי ליונברג, יוהאן אלמנדר (סבסטיאן לארסון, 79), זלאטן איברהימוביץ' (מרקוס רוזנברג, 46), הנריק לארסון (קים קאלסטרום, 87).

אצטדיון: טיבולי נאו, אינסברוק, אוסטריה
שופט: פיטר וינק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully