וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסאני נפגש עם ראשי נהריה

14.6.2008 / 13:40

לאחר שנפגע מכך שהקבוצה בה אימן פנתה קודם לעודד קטש לפני שרצתה בו, נפגש המאמן לפגישת פיוס, וההדורים יושרו. מחר ידונו בשכרו

בעירוני נהריה מנסים בימים אלו להחתים מאמן לאחר שביום חמישי עודד קטש שינה את דעתו וחזר בו מהרצון לאמן את הקבוצה. לפני החלטתו של קטש, היה המאמן המועמד המוביל בצוותא עם רוני בוסאני, אך ההחלטה ללכת על קטש יצרה מצב שבו בוסאני, המאמן מהעונה שעברה, נשאר כבחירה השנייה. בנהריה לא חיכו הרבה, וכבר בחמישי בלילה יצרו קשר מחודש עם בוסאני, שהסכים להפגש עם ראשי הקבוצה. הערב (שבת) יושרו ההדורים בין שני הצדדים, ונראה כי למרות שבוסאני עצמו היה פגוע מהבחירה בו כאופציה שניה, עדיין הוא אינו פוסל להמשיך בקבוצה. הצדדים צפויים להיפגש מחר שוב, ורק אז יקבל בוסאני את ההצעה הכספית. כחלק מהדברים שדורשים בנהריה, כי המאמן יעבור ללון מספר לילות בשבוע בבית מלון בעיר, מתוך רצון לחזק את הקשר בין המאמן לקהילה. בוסאני עצמו אינו מתנגד למהלך.

"אני חושב שגם רוני מבין שמדובר בסופו של דבר בביזנס", כך אמר גורם בעמותת הקבוצה, "כל השינויים שאנחנו עוברים זה לא דבר פשוט, וההחלטה ללכת על קטש הייתה החלטה שנראתה לנו נכונה. אני מאמין שרוני לא נעלב". באמצע השבוע, כשנראה היה שנהריה תחתים את קטש, התייחס בוסאני למצב ואמר: "זה לא משנה אם אני נפגעתי או לא, זה לא העניין. נהריה החליפה הנהלה וזו הבחירה שלהם, שיהיה להם לבריאות".

מי שניהלו את המגעים עם בוסאני הם ניסים אלפסי, יועצו של ראש העיר ג'קי סבג, ובנו, אבי סבג, שניהלו גם את המגעים עם עודד קטש. בנהריה היו רוצים להחתים את אריק שיבק, אך הוא חתום על חוזה ללא אופציית יציאה העונה באמסטרדם. במידה והצדדים לא יגיעו לסיכום, המועמד השני הוא יעקב ג'ינו, מאמנה של לובן הבלגית בעונה החולפת.

בנהריה עושים מאמצים בימים האחרונים על מנת להחתים ספונסר גדול שימלא את חסרונה של חברת "ישקאר". בקבוצה מבטיחים שבימים הקרובים יוכרז על ספונסר, אך בינתיים כל עוד אין מאמן ואין ספונסר, חוששים בקבוצה כי שחקניה הבולטים יסכמו בקבוצות אחרות. אבי סוכר מחוזר על ידי עירוני אשקלון בה שיחק בעבר, בעידו קוזיקארו מעוניינות הפועל גליל עליון ומכבי חיפה שמעוניינת גם בברק פלג.

עדכון ראשון: 14/6/2008 13:40
עדכון אחרון: 14/6/2008 22:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully