וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו יש לפרגי עסק עם ברצלונה

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עוד לא סיים להתקוטט עם ריאל מדריד, וכבר הוא מוצא את עצמו בתחרות עם בארסה על שירותיו של דימיטאר ברבאטוב

את מרבית זמנו מאז סיום העונה בילה אלכס פרגוסון במריבות פומביות סוערות עם ראשי ריאל מדריד, שנחושים לגזול ממנו את כריסטיאנו רונאלדו ולא בוחלים באף אמצעי להשגת מטרתם. אבל כעת נדמה שלמנג'ר מנצ'סטר יונייטד נפתחה חזית חדשה, הפעם מול יריבתה הגדולה של ריאל, ברצלונה. מסתבר שהקטלונים הצטרפו בימים האחרונים למירוץ אחרי שחקן הרכש הכי נחשק על ידי פרגי - דימיטאר ברבאטוב.

פרגוסון ניסה להנחית את החלוץ הבולגרי הנפלא של טוטנהאם באולד טראפורד כבר במהלך העונה, וראה בו את הפתרון המושלם לבעיית החוד של השדים האדומים, אך כעת זכו התרנגולים להצעה מפתה מכיוון בארסה, שמוכנה על פי הדיווחים לשלב את כוכבה הצעיר ג'ובאני דוס סנטוס בעיסקה, לצד כמה שחקנים נוספים בהם טוטנהאם מעוניינת. תג המחיר הנוכחי של ברבאטוב הוא 25 מיליון ליש"ט, אבל התחרות בין שני מועדוני הענק עשויה להקפיץ את מחירו באופן משמעותי.

ובינתיים מדווח הבוקר (שבת) ה"דיילי אקספרס" כי בהנהלת ריאל מדריד החליטו לפנות באופן ישיר לאחים גלייזר, הבעלים של מנצ'סטר יונייטד, על מנת לעקוף את התנגדותם של פרגוסון והנהלת היונייטד לעזיבתו של הפורטוגלי. בספרד כבר דיווחו שרונאלדו סיכם את כל פרטי חוזהו בריאל והביע את רצונו לשחק בקבוצה, אבל לפחות נכון לעכשיו גם הגלייזרים טוענים ששחרורו של שחקן השנה בפרמיירליג לא נמצא על הפרק.

* ארסנל השלימה סופית את רכישתו של הקשר ארון ראמזי, ילד הפלא הוולשי של קארדיף. ראמזי בן ה-17, שחקן הנבחרת האולימפית של ווילס וחבר הסגל המורחב של הנבחרת הבוגרת, עזר לקבוצתו לטפס עד לגמר הגביע האנגלי העונה, ומשך תשומת לב רבה ממועדוני הפאר באנגליה. בסופו של דבר בחר ראמזי בהצעתם של התותחנים על פני אלו של מנצ'סטר יונייטד ואברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully