וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארטס הודיעה רשמית: לחמן עוזב

הנהלת המועדון הגנאי קיבלה את התפטרותו של לחמן, שינהל משחק אחרון ביום ראשון. המאמן יצא שוב בליווי שוטרים לאחר עוד הפסד

עכשיו זה כנראה סופי. אייל לחמן עוזב את המועדון הגנאי, הארטס אוף אוק. הקבוצה ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים, בה הודיעה רשמית כי החליטה לקבל את התפטרותו של המאמן הישראלי. לחמן הצטרף להארטס בחודש פברואר, אך לא הצליח להרים אותה מתחתית הטבלה. שישה מחזורים לסיום, הקבוצה מדורגת במקום ה-12 והיא נאבקת נגד הירידה. אגב, ב-97 שנות המועדון, הארטס לא ירדה מעולם ליגה.

"יש לי הרבה אמון במאמן. הבעיה של הארטס היא לא אייל, היו יותר מדי גורמים שתרמו להתפטרות", אמר חבר הנהלת הארטס, וינס אודוטיי. אבל למעשה, ההתפטרות של לחמן הייתה צפויה כבר זמן רב. במהלך כל תקופתו בגאנה, סבל לחמן מיחס רע של האוהדים. במקרים מסוימים קיללו אותו האוהדים באימונים ובמשחקים. במשחקו האחרון של לחמן, בו הפסיד 3:2 לטמה, הוא יצא מהמגרש בליווי שוטרים, ולא בפעם הראשונה.

חלק מחברי ההנהלה לא אהבו את דרכו של המאמן, ועיקר החיכוכים מול ההנהלה והאוהדים סבבו סביב אי שילובם של שחקנים מסוימים. רק השבוע, תקף את לחמן חבר ההנהלה המתפטר, הארי זאקור, והאשים אותו בספסול מכוון של שחקנים מוסלמים.

זאקור אגב, התפטר לאחר שנשיא המועדון, קומודור מנסה שכנע את לחמן לחזור בו מהתפטרותו הקודמת, לפני כשבועיים. מנסה ניסה לשכנע את לחמן להישאר במהלך כל התקופה, אך התקשורת בגאנה סיפרה השבוע כי המאמן אינו מאושר ומעוניין לעזוב. על פי ההודעה הרשמית של הארטס, לחמן ינהל את משחקה הקרוב של הקבוצה מול קסבן ביום ראשון ולאחריו יחזור לישראל. עוזרו, סמפסון למפטי יחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully