וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונאדוני: "בוא נגיד שלשופט לא היה יום טוב"

מאמן איטליה, רוברטו דונאדוני לא אהב את פסילת השער לנבחרתו: "את פאנוצ'י שוכב מחוץ למגרש, הקוון ראה". פיטורקה הרומני: "התוצאה משקפת"

רוברטו דונאדוני היה האיש הכי מושמץ באיטליה השבוע, לאחר התבוסה 3:0 להולנד. היום (שישי), לאחר התיקו 1:1 עם רומניה, המאמן ניצב מול העיתונאים ודיבר בעיקר על מזל. הנבחרת שלו שיחקה טוב, התקפי, הניעה כדור והגיעה למצבים, אבל לא הצליחה לכבוש יותר משער אחד מול הרומנים, שהיו מצוינים גם הם. רומניה, היא זו שהייתה קרובה בסיום לניצחון, כשאדריאן מוטו החמיץ פנדל, תשע דקות לפני השריקה.

"אני לא רגיל לדבר על שופטים, אבל בואו נגיד שלשופט הנורבגי, טום הנינג אוברבו לא היה יום טוב", אמר רוברטו דונאדוני, בהתייחסו לשער החוקי של לוקה טוני, שנפסל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. "טיפשי שהקוון הצליח לראות את פאנוצ'י שוכב על הרצפה במשחק מול הולנד, והיום השופט לא ראה שטוני מגיח מאחור ולא נמצא בנבדל. הגיע לנו לנצח, אבל המזל לא ליווה אותנו היום".

"שיחקנו טוב, יצרנו הרבה מצבים, והסתכנו בהפסד במשחק יוצא מן הכלל. זה הסגל שלנו, דברים יכולים להשתבש, כמו במשחק מול הולנד, אבל הסגל שלנו לא הפסיק להיות סגל חזק. אלה שלא שיחקו היום, בהחלט לא האשמים בהפסד להולנד. אנחנו מנצחים, מפסידים ועושים תיקו עם כל 23 השחקנים", אמר המאמן.

דונאדוני התייחס גם לטעות החמורה של זמברוטה שהובילה לשער היתרון של רומניה: "מה שקרה לזמברוטה, קורה בכדורגל. זה היה חוסר מזל. כשאתה סופג שער, הכל נראה גדול יותר, אבל לזמברוטה היה משחק מצוין".

גם דונאדוני יודע שהמצב של האזורי קשה. איטליה לא תהיה תלויה בעצמה, במחזור האחרון של הבית, מול צרפת, ביום שלישי. "במשחק האחרון אנחנו חייבים להשיג את מקסימום הנקודות. ברור שקיווינו להיות עם יותר נקודות בשלב זה, אבל זה לא קרה. לא היה לנו מזל עד כה, ואני מקווה שזה ישתנה".

פיטורקה: "באיטליה לא במיטבה, ובניתי על זה"

במחנה הרומני היו חיוכים רבים. הנבחרת שוב הציגה כדורגל מצוין והוכיחה שהיא ממש לא סטטיסטית בבית המוות. "התוצאה משקפת", אמר המאמן הרומני, ויקטור פיטורקה. "הצלחנו לזכות בנקודה למרות ששלטנו ברוב דקות המשחק והחמצנו פנדל. אני רואה את התיקו כתוצאה חיובית".

"שיחקנו נגד אלופת העולם וסגניתה בשני המשחקים הראשונים, ועדיין יש לנו סיכוי לעלות. אם נשחק טוב במשחק הבא, אפשר לעשות את זה. ברור שלאיטליה גם היה הרבה מזל, כשאתה מקבל פנדל והוא לא נכנס, זה עניין של מזל".

פיטורקה, שעקץ את צרפת במשחק הקודם, עשה זאת שוב מול איטליה: "לא הופתעתי שהגענו לכל כך הרבה מצבים, איטליה לא במיטבה ובניתי על זה".

המאמן דיבר על החמצת הפנדל של מוטו: "זה לא חדש וזה חלק מהמשחק. אני יותר כועס על הקלות שבה ספגנו, מאשר על החמצת הפנדל. פנדלים הוחמצו, מוחמצים ויוחמצו בעתיד. אמרתי למוטו להיות מרוכז, מפוקס ולבעוט חזק, אבל אולי הוא הושפע מכך שמולו עמד בופון, אחד השוערים הטובים בעולם. מוטו לא החמיץ, בופון נתן עצירה גדולה".

פיטורקה סיכם: "היו לנו רגעים רעים מאוד בהגנה, אבל היה משחק נפלא כי שתי הנבחרות היו חייבות את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully