וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל מול רודיק בחצי גמר קווינס

הספרדי גבר על איבו קרלוביץ' אחרי שלושה שוברי שוויון, ויפגוש את האמריקאי בטורניר הדשא בלונדון. פדרר העפיל לחצי הגמר בהאלה

טורניר קווינס נחשב אולי לטורניר ההכנה הגדול לקראת ווימבלדון. היום (שישי) שוחקו משחקי רבע הגמר, בהם נקבעו העולים לחצי הגמר. רפאל נדאל, שניצח את איבן קרלוביץ', יפגוש את אנדי רודיק, שנהנה מפרישתו של אנדי מארי המקומי. בחצי הגמר השני ינסה נובאק דג'וקוביץ', שנתן הצגה גדולה מול לייטון יואיט, להמשיך את הכושר הטוב גם מול דויד נלבנדיאן.

נדאל, שהגיע אחרי זכייתו המרשימה ברולאן גארוס, פגש יריב עיקש בדמותו של איבו קרלוביץ', ואחרי מותחן גדול גבר על הקרואטי בעל חבטות ההגשה המעולות, בדרך לניצחון 7:6 6:7 6:7. "זה ניצחון חשוב כי ניצחתי מומחה דשא. זה היה קשה מאוד מנטאלית". בהתייחסו לסרבים האדירים של הקרואטי אמר נדאל: "זה כמו פנדלים בכדורגל, יש לך 50 אחוז".

בחצי הגמר יפגוש נדאל את אנדי רודיק, אלוף הטורניר, שנהנה ממנוחה של יום שלם. האמריקאי היה אמור לשחק מול אנדי מארי הסקוטי, אך זה אפילו לא עלה למשטח עקב פציעתו בסיבוב השלישי. המדורג מספר 1 של בריטניה התעורר בכאבים עזים בבוהן שנפגעה במשחקו הקודם, ולא רצה להחמיר את המצב לקראת ווימבלדון. כזכור, רודיק ניצח בסיבוב הקודם את מארדי פיש, שפרש אחרי מערכה בודדת.

נובאק דג'וקוביץ', המדורג שני בטורניר, נתן את ההצגה הגדולה של היום, כשהביס את לייטון יואיט האוסטרלי 2:6 2:6. "למדתי הרבה ממשחקי עבר", אבל הסרבי, "ושיחקתי את שתי המערכות באופן מושלם". עושה רושם שדג'וקוביץ' נמצא בכושר נפלא, ובחצי הגמר הוא יפגוש את דויד נלבנדיאן, שניצח 6:4, 3:6, 6:7 את רישאר גאסקה הצרפתי.

בטורניר הכנה נוסף באירופה, עלה רוג'ר פדרר לחצי הגמר בהאלה שבגרמניה. השוויצרי, שמנסה להתאושש מההפסד בגמר הרולאן גארוס לרפאל נאדל, ניצח את מרכוס בגדאטיס 4:6 4:6, ויפגוש את ניקולאס קיפר הגרמני, שנהנה מפרישתו של מיכאל לודרה הצרפתי.

בחצי הגמר השני ייפגשו ג'יימס בלייק ופיליפ קולשרייבר המקומי. בלייק ניצח לאחר משחק מותח במיוחד 6:7 6:7 את אנדראס בק, בעוד קולשרייבר גבר על רובין סודרלינג השבדי 4:6 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully