וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובצ'ביץ' חתם לעונה נוספת בבני יהודה

13.6.2008 / 18:12

הקשר הקרואטי ימשיך עונה רביעית בכתום. גיא לוזון רוצה להשאיר את ברדון ומרטינוביץ' שמבוקשים באירופה. ביטון מחפש קבוצה בבלגיה

קשרה הקרואטי של בני יהודה, הרוויה קובצ'ביץ', חתם לעונה נוספת בקבוצה וימשיך בה גם בעונה הבאה. זוהי השנה הרביעית בה ישחק קובצ'ביץ בשכונה. הקשר עצמו נמצא בחופשת מולדת בקרואטיה והדברים נסגרו בשיחת טלפון עם המנכ"ל, משה דמאיו. במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מהכושר שהפגין הקשר בשלושת החודשים האחרונים של העונה, כאשר הוא היה בורג מרכזי במסע ההישארות של בני יהודה בליגת העל.

לאחר החתמתו של המאמן גיא לוזון, עוסקים היו"ר חזי מגן והמנכ"ל דמאיו בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה. ראשי המועדון כבר פנו גם לבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ' והציעו לו להמשיך עונה נוספת בקבוצה. מרטינוביץ', שנמצא בבלגרד בחופשה, הבטיח לזהובים כי במידה ולא יסגור בשום מועדון באירופה, ישמח לחזור ולשחק בשכונה. מרטינוביץ' בוחן בימים האלה מספר הצעות ממועדונים בחו"ל, ביניהן הצעתה של לבסקי סופיה הבולגרית שרוצה לראותו במדיה.

הקשר הצרפתי סדריק ברדון, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה בבני יהודה מבוקש אף הוא במספר קבוצות באירופה. בשלב זה הנטייה במועדון היא לא לשחרר את ברדון, וגם המאמן החדש גיא לוזון רוצה שהקשר הצרפתי ימשיך עונה נוספת בקבוצה.

בגזרת הישראלים, מנסים בקבוצה להשאיר לעונה נוספת את החלוץ משה ביטון, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך יש לו סעיף שחרור בגובה של 30 אלף דולר בלבד לקבוצה בחו"ל. סוכנו של ביטון, יניב כהן, מנסה לסדר לו קבוצה בבלגיה, כאשר בירסחוט מהליגה הראשונה בבלגיה כבר הביעה התעניינות. גם הבלם זאב חיימוביץ' שסיים את חוזהו, מבוקש על ידי מספר מועדונים בליגת העל וכרגע נראה שהוא לא צפוי להמשיך.

הגנאי אימורו לוקמן כבר חתם בקבוצת פאפוס הקפריסאית והספיק להיפרד מחבריו לקבוצה. המגן סאלם אבו סיאם ושוער המשנה, ניל אברבנל עזבו את הקבוצה, אך בשלב זה לא סיכמו עדין בקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully